@ MJ

Meid,

Je bent al een paar x weer online geweest, en ik had nog een vraagje.... Denk dat meerdere met mij het ook graag willen weten...

Hoe heet jullie kleine meisje?????

Gaat alles een beetje goed daar?

Liefs Anneke

Tja idd hoe heet jullie wonder?
Hoe gaat het met jullie?
Hoe vinden de jongens het?
En ook niet geheel onbelangrijk ben je al wat herstellende van de bevalling?

Liefs Louise

Hoi,
Ons dochtertje heet Kate, het gaat heel erg goed, ze is al ruim 210gram boven haar geboortegewicht(gister) en drinkt heel erg goed, geef volledige borstvoeding en die loopt dus super!!
Ik ben zelf goed aan het herstellen, had alleen van de week een soort buikgriep oid waar ik een dag heel erg ziek van ben geweest en ik voel het nog steeds maar is al een stuk beter.
Ik was flink uitgescheurd bij de bevalling, ook van binnen, maar alles herstelt heel erg goed en de vroedvrouw komt vanaf nu om de dag (die verzorgt mijn hechtingen en controleerd de baarmoeder en de kleine wordt dan telkens gewogen en het naveltje verzorgt ed)
Mijn moeder gaat straks weer naar huis, maar ze komt dinsdag ochtend nog terug tot donderdag, dus dat is wel heel fijn, de jongens gaan vanaf morgen weer naar school, dus ben benieuwd hoe alles gaat lopen.. ze zijn super blij met hun zusje en kussen wat af, zij op haar beurt slaapt vrolijk verder als de jongens om haar heen indiaantje spelen met bijbehorende kreten en heeft totaal geen last van de drukte hier ;-)))
Nou even tot zover, krijg zo visite, maar kom echt weer snel wat meer meekletsen, kijk wel elke dag al weer om te kijken hoe het met jullie gaat!!
Jullie heel veel succes allemaal en hopelijk snel weer wat geboorteberichtjes!!!

Liefs MJ

Kate wat een stoere meidennaam zeg erg leuk!!

En nu al 210 gr boven haar geboorte gewicht...Super!!
Fijn dat alles zo lekker loopt thuis en dat het met jou ook steeds beter gaat.

Geniet er van :)

Mooie naam hoor....

En super dat ze het zo goed doet...
Ook fijn dat het met ju steeds beter gaat.... en dat je moeder straks nog een paar dagen terug komt..

Grappig dat je kleintje geen last heeft van alle drukte.... was ze vanuit de buik natuurlijk al wat aan gewend denk ik....

Laat je nog maar lekker vertroetelen... en geniet van je mini meisje!

Liefs Anneke

Fijn dat het goed gaat!!!!! En mooie naam gekozen hoor!
En merk je het verschil..na 3 jongens nu een meid? Of is het allemaal hetzelfde ongeveer?!
Rustig aan! En tot snel!

Terug
Bovenaan