mk 2 operaties hartvormige baarmoeder.

<p>Hallo,</p><p>Ik zal even beginnen bij het begin.</p><p>Vorig jaar in december krijg ik een mooie zwangerschapstest .2 streepjes. Bloed laten trekken en ja hoor ik was de volle vijf weken zwanger . Op 12 weken stelde ze vast dat het hartje gestopt was met kloppen. Dit sloeg in als een bom. Maar ja iedereen deed er heel koel over. En een week later was ik terug aan het werk. Er Helemaal nog niet klaar voor . Maar niemand begreep dat ik verdriet had. Reacties als .ach beter nu dan op negen maand of je weet dat je nu zwanger kan worden . Zal wel rap weer prijs zijn. Je hebt het snel verteld... kreeg ik te horen.</p><p>Alsof het ongepast was verdriet te hebben.</p><p>Vandaag zijn we de dag dat mijn kindje zou geboren worden en heb il het extra zwaar.... maar niemand denkt er aan. Iedereen is stil... ondertussen was ik vollop bezig met ovulatiestick en elke maand die zwangerschapstesten te gebruiken. Maar elke keer opnieuw die teleurstelling. Na 6 maand opnieuw te proberen ging ik toch even langs bij de gc. Ik wou niet meteen gaan klagen want besef dat veel mensen niet snel zwanger worden. Ze stelde vast dat ik een hartvormige baarmoeder heb en ik moest geopereerd worden. Toen ik wakker werd vertelde ze me dat niet alles weg was en ik nog eens onder het mes moest. Zelf wou ik dit zo snel mogelijk .dus de week erop nog eens . Maar toen ik wakker werd zei ze dat niet alles weg was en we het eind deze maand zouden bespreken. Voor derest kreeg ik niet zoveel uitleg. Ik ben er zo zenuwachtig en ongelukkig door. Omdat ik opnieuw niets weet en steeds moet wachten.en nergens vind ik iets op internet. Meestal kort en beknopt. .... </p><p>Heeft iemand dit ook meegemaakt en kan iemand meer uitleg geven. </p><p> </p><p>Ik ben zo bang dat ik slecht nieuws ga krijgen zeker omdat ze de eerste keer zei binnen 2 maand zou alles inorde moeten zijn en bij de 2de keer zei ze het is niet volledig gelukt we bespreken het eind deze maand.  Ik overmaal ook steeds haar woorden en dan maak ik me ongerust.</p><p> </p><p>Als dit hier niet hoort mag mijn tekst verwijderd worden.</p><p> </p><p>Prettige avond. </p>

Wat naar wat je allemaal heb moeten doormaken! Ik herken een gedeelte.. ik had deze week moeten bevallen van onze tweeling maar had een MA in februari?
is het een idee om je afspraak te verzetten? Zodat je niet al die tijd in onzekerheid zit? Ik zou het zelf ook niet fijn vinden om zolang op antwoord te moeten wachten! Het gaat immers over jouw lichaam en kinderwens ?

Hallo, 

Ik vind het zo jammer voor jou. Het zal dan voor jou ook een moeilijkere periode zijn. Kan jij bij iemand terecht? Weet je of er een aanleiding was waardoor je een miskraam had ?
Ik denk dat ze wilt wachten om mijn baarmoeder eventjes tijd tot herstellen te geven. Maar het is zo lastig dat ik zo weinig informatie gekregen heb. 
27 augustus hoop ik eindelijk meer té weten. En ik weet dit is opzich niet lang meer is.dus moet gewoon even geduld hebben. Maar zo gaat het telkens opnieuw.
Groetjes

Ik heb hetzelfde gehad, had een tussenschot in m'n baarmoeder en zag er ook hartvormig uit. Heb eerst 2 jaar aan gekeken of ik zo zwanger zou worden, dat gebeurde niet dus toen toch maar besloten om te opereren. Ze schijnen liever te weinig als te veel weg te halen want anders kan de baarmoederwand scheuren en heb je helemaal geen baarmoeder meer. Ik mocht toen een half jaar niet zwanger raken.. Toen bleek ik een half jaar later ook nog PCOS te hebben en kwam ik bij een andere dokter en heeft alles nog een keer doorgecheckt, hij dacht dat ik nog een keer geopereerd zou moeten worden en dacht dat de kans nihil zou zijn met mijn baarmoeder zoals ie toen was zwanger te raken, als ik niet binnen 2 rondes zwanger zou zijn zou ik weer geopereerd moeten worden. Dat hebben we dus maar geprobeerd, en toen waren we meteen de eerste ronde zwanger:)... Dus ik weet alleen uit ervaring dat het ook kan ondanks dat niet alles van het tussenschot weg is, en het niet ongebruikelijk is dat ze vaker opereren. Hoop dat je goed nieuws krijgt, ben benieuwd! 

Super bedankt voor je antwoord dit betekent veel voor mij nu. Wat ben ik blij dat het jou gelukt is.  Nadat ik bij de gyn ben geweest zal ik hier verder schrijven wat ze verteld.  Alvast super bedankt.

Super bedankt voor je antwoord dit betekent veel voor mij nu. Wat ben ik blij dat het jou gelukt is.  Nadat ik bij de gyn ben geweest zal ik hier verder schrijven wat ze verteld.  Alvast super bedankt.

[quote quote=10233720]Super bedankt voor je antwoord dit betekent veel voor mij nu. Wat ben ik blij dat het jou gelukt is. Nadat ik bij de gyn ben geweest zal ik hier verder schrijven wat ze verteld. Alvast super bedankt.[/quote]
Hi, 
Zou je nog willen vertellen hoe het verder is gegaan? Ik zocht naar ervaringen hiermee en kwam bij jouw stukje uit.
Bedankt alvast..

Terug
Bovenaan