<p>Hallo,</p><p>Ik zal even beginnen bij het begin.</p><p>Vorig jaar in december krijg ik een mooie zwangerschapstest .2 streepjes. Bloed laten trekken en ja hoor ik was de volle vijf weken zwanger . Op 12 weken stelde ze vast dat het hartje gestopt was met kloppen. Dit sloeg in als een bom. Maar ja iedereen deed er heel koel over. En een week later was ik terug aan het werk. Er Helemaal nog niet klaar voor . Maar niemand begreep dat ik verdriet had. Reacties als .ach beter nu dan op negen maand of je weet dat je nu zwanger kan worden . Zal wel rap weer prijs zijn. Je hebt het snel verteld... kreeg ik te horen.</p><p>Alsof het ongepast was verdriet te hebben.</p><p>Vandaag zijn we de dag dat mijn kindje zou geboren worden en heb il het extra zwaar.... maar niemand denkt er aan. Iedereen is stil... ondertussen was ik vollop bezig met ovulatiestick en elke maand die zwangerschapstesten te gebruiken. Maar elke keer opnieuw die teleurstelling. Na 6 maand opnieuw te proberen ging ik toch even langs bij de gc. Ik wou niet meteen gaan klagen want besef dat veel mensen niet snel zwanger worden. Ze stelde vast dat ik een hartvormige baarmoeder heb en ik moest geopereerd worden. Toen ik wakker werd vertelde ze me dat niet alles weg was en ik nog eens onder het mes moest. Zelf wou ik dit zo snel mogelijk .dus de week erop nog eens . Maar toen ik wakker werd zei ze dat niet alles weg was en we het eind deze maand zouden bespreken. Voor derest kreeg ik niet zoveel uitleg. Ik ben er zo zenuwachtig en ongelukkig door. Omdat ik opnieuw niets weet en steeds moet wachten.en nergens vind ik iets op internet. Meestal kort en beknopt. .... </p><p>Heeft iemand dit ook meegemaakt en kan iemand meer uitleg geven. </p><p> </p><p>Ik ben zo bang dat ik slecht nieuws ga krijgen zeker omdat ze de eerste keer zei binnen 2 maand zou alles inorde moeten zijn en bij de 2de keer zei ze het is niet volledig gelukt we bespreken het eind deze maand. Ik overmaal ook steeds haar woorden en dan maak ik me ongerust.</p><p> </p><p>Als dit hier niet hoort mag mijn tekst verwijderd worden.</p><p> </p><p>Prettige avond. </p>