MK en ongi...... K*T!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na 22 dagen nod en neg. testen en symptomen niet te vergeten   heb ik vanmiddag bloed verloren en het lijkt aan te houden dus ....ongi.

Ik wacht nog even met het afmelden van de gyn. om te zien of het doorzet.
Ik heb wel last van krampen in mijn onderbuik (meer als bij een normale ongi). En tot nu toe verlies ik iets minder bloed als gebruikelijk. Maar ja het begint pas. Maar hoe dan ook ik denk dat als ik zwanger was het nu voorbij is. Dus waarschijnlijk een MK.  Maar dat liever als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap(EUG) dat is mijn enigste zorg nu dat het geen bloeding vanwege een EUG en dat ik dan alsnog geholpen moet worden. Dan liever gewoon ongi....!

Dus op naar de 1ste ronde ik denk dat we over 14 dagen  voor het eerst  serieus  beginnen met klussen. Ik wens iedereen veel succes met de zwanger zijn/worden en jullie horen wel weer van me als er iets nieuws te vertellen of vragen valt.

Nu vind ik veel troost in het feit dat ik nu weet hoe het ervoor staat en natuurlijk heb ik al een hoofdprijs in mijn zoontje Rien van bijna 2jr.

Groeten Nathalie

Shit man! Ik dacht echt dat je zwanger zou zijn!
Sterkte meid!
Groeten Nicole

Hoi nathalie,

Ik vind er k*t voor je meid. Succes en duim voor je dat wel snel zal lukken.

Groetjes van mij

Hoi Nathalie,

Wat ontzettend klote voor je joh!
Balen dat het niet toevallig toch een goed gelukte poging is geweest...
Maar je hebt gelijk als je zegt..liever gewone ongi dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...dat zou nog veel naarder zijn geweest....
Ik hoop voor je dat het snel goed raak is...duidelijk   en 100 %....
We duimen maar weer met zijn allen door...

Liefs Linnepinnie

Hoi Nathalie,

Wat lees ik nou!
Ik schrok er best wel van te horen dat je waarschijnlijk een miskraam hebt.

Toch ook al zolang in spanning gezeten! Maar er is nu wel duidelijkheid!

Kop OP!!!!

Sterkte !!!

En probeer weer met goede moed naar de volgende ronde te gaan.

Liefs, nootje.

Iedereen bedankt voor jullie lieve reacties. Dit zijn toch dingen die graag met iemand bespreekt omdat je anders uit elkaar klapt. Maar het ook weer zo dat je niet constant door  je omgeving hiermee geconfronteerd wilt worden.

Bedankt Nathalie

Jeetje meid, das niet niks...

Heel veel sterkte!!!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan