A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal. Vorige week kon ik hier vol trots aan jullie vertellen dat we zwanger waren!! 1 dag voor dat we op vakantie gingen naar het zonnige zuiden, een positieve test. Wat waren we blij. Wederzijdse ouders ook, die hadden we het alvast verteld voordat we op vakantie gingen. En toen ging het in de vakantie mis....Afgelopen maandag morgen naar het toilet, en ja bloed. Schrok me helemaal dood, wat was dit nu. Zit je in het buitenland, zo onzeker als wat, dus toch maar even mijn eigen huisarts gebeld, en die zei geen paniek, als je geen buikkrampen hebt en geen stolsels verliest, is er niks aan de hand. Dus even weer blij, maar in de loop van de dag werd het alleen maar erger met het bloeden, en toen wisten we het.....De prille zwangerschap was voorbij. En toen wou ik alleen nog maar naar huis, maar we gingen pas 's woendags terug. We voelden ons zo klote, vooral dei 1e dag, wat heb ik gehuild. Waarom moest mij dit nu weer overkomen, en dan ook nog in het buitenland!! Gelukkig 's woensdags morgens vroeg teruggevlogen, en toen moesten we het slechte nieuws thuis ook nog vertellen. Gelukkig leefde iedereen met ons mee, en zijn we nu een beetje aan het idee gewend. Maar het verdriet is er nog steeds. Terwijl ik dit typ, heb ik ook weer een brok in mijn keel. Bij de huisarts geweest gisteren, en die zei ook dat het een miskraam was geweest. Dus we gaan weer voor een volgende ronde. Liefs Jos.