mk

hoi ik ben E en ik kom van de maart 2005 forum
heb afgelopen vrijdag een mk gehad
en moet morgen de vk bellen voor hoe het allemaal nu gaat
nu heb ik al vanaf vorige week zaterdag donkere afscheiding gehad en vrijdag dus die mk nu is mijn vraag vanaf welke dag moet ik nou tellen om te weten wanneer we weer moeten klussen of is het beter om nog even te wachten

groetjes E

Hoi E,

Ik had je al een beetje gevolgd, wel balen dat het toch mis bleek te zijn.
Hoever was je?
Waarschijnlijk geeft een gyn je het advies om te wachten tot je weer een keer ge-menstrueerd hebt(dat telt makkelijker)vrijen mag natuurlijk wel eerder maar mij werd aangeraden om dan een condoom te gebruiken.
Het is zo dat het lichaam pas weer een zwangerschap aankan als de baarmoeder weer schoon is en dat regelt je lijf als het goed is helemaal zelf.
Na een MK is het normaal dat je een paar weken bloed,het is alleen raadzaam contact op te nemen als het buitengewoon veel is of langer dan een maand duurt.
Voor je eigen geruststelling kun je vragen om een echo of het vruchtje helemaal weg is.

Sterkte ,liefs Jeanette

Hoi E,

Als ik jou was zou ik me deze maand nog niet meteen 100% weer focussen op je cyclus. Je eerste ongi komt waarschijnlijk iets later dan dat je normaal zou hebben. Natuurlijk kun je meteen weer gaan klussen hoor maar er is een grote kans dat je lichaam van slag is en je deze maand geen eisprong hebt.

Sterkte!!

Jeetje meid, wat rot voor je!!
Het scheelt misschien dat we hier jammer genoeg allemaal weten hoe je je voelt op dit moment.
Ruim 1,5 week na mijn mk ben ik bij mijn huisarts geweest. Ze heeft toen gekeken of alles eruit was en of mijn baarmoeder alweer " verkleind " was. Toen dat allemaal het geval bleek, was ik er zowel geestelijk en lichamelijk wel weer aan toe om te klussen. Ik denk dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren. En neem rust als je die wilt!!!
Sterkte! Groetjes S

ik was dindsdag anders 8 weken
de vorige keer pas 5 weken dus we komen steeds verder

heb al bijna geen bloeding meer en volgens mij is het vruchtje wel helemaal weg
heb het vruchtje gezien en moet zeggen dat het verder was dan ik dacht als je de weken kijkt
ga morgen bellen en zal dan wel horen wat we het beste kunnen doen
als het aan mij ligt mag het wel direct weer gebeuren

groetjes E

Hoi E,
Bij mij gebeurde het in maart, in de 9e week, Ik had vanaf de 6e week bloedingen (kreeg twee keer een echo)en later bleek dat het vruchtje in aanleg 6,5 wk oud was toen het hartje stopte.
Ik was tijdens de hele zwangerschap mezelf niet, heel emotioneel en lichtgeraakt, na de MK was dat ook gelijk weer goed en mijn zwangerschaps verschijnselen waren al weg toen de bloeding begon.
Ik was de erste maanden geobsedeerd door het weer gelijk zwanger willen worden, dat is gelukkig nu veel minder.
Ik werd precies een maand na de MK weer ongesteld en heb sindsdien een hele stabiele cyclus van 26 dagen.

liefs Jeanette

hoi E

wat vervelend voor je zeg!
ik hoop dat het snel wat beter met je gaat:)
met dat klussen, ik zelf heb een maandje rustig aan gedaan,
eigenlijk speciaal rond mijn ei niet geklust, en ben (gelukkig) weer netjes na 28 dagen ongi, geworden
beterschap

groetjes debra

Terug
Bovenaan