@ mmdj

Hey,

Ja wat een klote gevoel geeft dat he. Alleen had ik geen lege baarmoeder. Er zit nog steeds een vruchtzakje en er zit wel iets is maar t was woensdag niet groter dan een stip. Alleen konden ze niet met zekerheid zeggen waar t nu precies zit. Ik heb vanmorgen bloedgeprikt en vanmiddag om 14u moet ik naar de gyn. Ik heb nergens last van, voel me nog steeds zwanger en dat is t rare. Je bent eigenlijk nog steeds zwanger maar je zit te wachten tot t eruit komt omdat je weet dat t niet goed is. Heel raar allemaal. Maar goed ik hoor t straks wel en als ik pech heb nemen ze me meteen op. Maar ik moet t maar ff afwachten.

Ik wens je heel veel sterkte met alle onderzoeken en t verwerken hiervan. Wie weet zien we mekaar binnenkort op een andere maand en dat t dan wel goed gaat.

Kus

@ Sweetmama:
Ik heb gisteren de uitslag van mijn bloedtest gehad.
Deze was niet zo goed.
Ik heb namelijk nog steeds heel veel zwangerschapshormoon.
Dus weer naar het ziekenhuis en bloedprikken.
Nu krijg ik daar maandag de uitslag van.
Als het gedaald is is het goed. Het zakt omdat ik geen vruchtje meer heb. Maar als het hetzelfde is of is gestegen dan heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en moet ik geopereerd worden.
Ik ben bang dat het het laatste is aangezien ik helemaal nooit een vruchtje ben verloren..........
Dus afwachten maar weer.

Hoe gaat het met jou?
Kus

lieve mmdj en sweetmama,

allereerst wil ik zeggen dat ik erg met jullie meeleef... heb ook een miskraam gehad en dat hakte er toch wel flink in... sterkte....

mmdj; waarom gaan ze uit van een bbz? Dat deden ze bij mij toendertijd ook maar bleek een missed abortion gehad te hebben. Dat betekend een vroege miskraam maar je lichaam gaat wel door met HcG aanmaken alsof het nog zwanger is... ik heb ook nooit gevloeid of wat dan ook; er zat bij mij ook alleen een soort stip; achter een cyste... maar ben met een hoop gedoe opgenomen en met spoed geopereerd maar bleek toch geen bbz te zijn...; ben wel gecurreteerd en dat was het... dus als je niets verloren bent en je HcG stijgt wel hoeft dit echt niet persee een BBZ te zijn hoor... .tenminste als ik je verhaal goed begrijp... een bbz is natuurlijk een ingrijpendere operatie dan een curretage....

Nogmaals heel veel liefs... en ook jullie wondertjes gaan er komen!!!! Na de miskraam hebben wij ook een gezonde zoon gekregen en is er een meisje onderweg!
XXX

Hey mmdj,

Ik ben gister weer bij de gyn geweest en mijn hcg was nu iets gedaald. HIj verwacht nu dat t een gewone miskraam gaat worden maar goed wanneer dat weet natuurlijk niemand. Zoals ik me nu voel heb ik t idee dat t niet uit zichzelf gaat komen. Als t dinsdag nog niet is gebeurd moet ik dinsdagmorgen om 8u weer bloedprikken en smiddags om 14u weer naar de gyn. Als t wel gebeurd is dan moet ik alleen smiddags naar de gyn om te kijken of alles schoon is. Maar in t eerste geval wordt ik dan gecurreteerd. Daarna gaan ze onderzoeken doen omdat ik na mijn bevalling nu 3 miskramen achter elkaar heb gehad en ik toch wel wil weten waar t vandaan komt.

@sunny dank je wel voor je medeleven en ik ga er ook vanuit dat er nog wel een wondertje komt voor ons hoor. Ik heb zelf nu een manneke van 3 rondlopen maar ja zou graag een broertje of zusje voor m willen. Nu is het wel zo dat ik wel heb bedacht dat ik, mocht t nodig zijn, niet de medische molen in wil als in inseminatie oid. Als ik nog geen kindje had dan was t anders geweest denk ik maar nu heb ik zoiets van nee daar heb ik geen zin in.
Gefeliciteerd met t meisje dat onderweg is, geniet ervan.

Kus

Hey Meiden,
Vandaag weer onderzoeken gehad.
Gelukkig is mij HCG iets gedaald en is alles schoon van binnen. De gyn denkt dat ik het al vroeg in de zwangerschap ben verloren. Maar dat mijn lichaam idd nog lang HCG heeft aangemaakt.
Verder ziet alles er goed uit en hoef ik dus niet gecurateerd te worden. Alles is namelijk goed "schoon". Dit is ondanks het verdriet van een tweede miskraam wel een opluchting.
Want ik zag er wel erg tegenop om geopereerd te worden. Nu is het afwachten op een nieuwe menstruatie en dan proberen we het in het nieuwe jaar wel weer. Wij willen nu even gaan genieten en rusten in de feestdagen periode. En met een "schone lei" het nieuwe jaar beginnen!

Ik wens jou (sweetmama) veel succes toe bij het verwerken en een eventuele nieuwe zwangerschap.
Misschien spreken we elkaar dan wel weer in een ander forum van deze site.

Groetjes MMdJ

MMDJ

Het spijt me dat ik zolang niet op het forum ben geweest, maar ik ben zo beroerd dat ik s'avonds niet veel anders kon dan slapen en hange.

Maar wat erg voor je!
Ik kreeg gewoon kippevel toen ik het las! Ook de berichtjes van ons topic.
Ik dacht dit meen je niet, ik leef zo met je mee.

Ik hoop dat je nog een beetje van de Feestdagen kunt genieten en dat je idd in het nieuwe jaar met een schone lei kunt beginnen.
Laat je nog eens wat van je horen?

En natuurlijk voor sweetmama ook héél veel sterkte toegewenst!

Liefs

Terug
Bovenaan