mmm om gek van te worden

Ik werd vanmorgen wakker en dacht 'Ow ik heb en iets opgezette klier in mijn keel'.....zo voelde het althans als ik mij bewoog, niet met slikken etc. Lopen we in de AH, zegt manlief tegen mij: 'Wat heb jij dan aan je keel?'
Ik voelen: dikke bult joh! (formaatje tussen stuiterbal en tennisbal)
Dus toch maar ff ha gebeld voor het weekend.....Ik denk, ik ga daar heen en krijg te horen dat ik te lang met een voorhoofdsholteontsteking oid heb gelopen, krijg een kuurtje oid en klaar is keessie...
Nope.....'Ik denk dat het de schildklier is...' WAT???
Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen en de ha liet het allemaal ook een beetje in het midden, maar ik moet wel voor een echo van de keel en bloedonderzoek...
Ik googlen natuurlijk.....lijkt niet zo heel ernstig te zijn, behalve dat je je levenlang aan de medicatie komt en er gewichtstoename van kunt krijgen (shitshitshit), de rest van de klachten vervaagd met de medicatie. Op zich dus niet iets waar ik me megazorgen om hoef te maken en waar ik best oud mee kan worden.
Alléén.....is het gevaarlijk voor de foetus in het laatste trimester ...
Lees al dingen als....onder controle gyneacoloog, hersenen kindje, placenta....whaaaaaa....en de echo kan pas volgende week vrijdag!!
Dáár kan ik dus niet tegen.....onzekerheid!
Ik weet wel, eerst ff afwachten, misschien is het helemaal niet de schildklier, maar toch.......grrrrrr
Zo, sorry, moest het ff kwijt! Thanx
 
Terug
Bovenaan