mmm potgrond

A

Anoniem

Guest
Ik vond het wel eens tijd worden om het huis babyveilig te maken en was op pasopshop aan het shoppen, traphekjes, stopcontact beveiliging...
Birgit zat lekker op de grond te spelen, en toen ze zich begon te vervelen zetten ik haar even in haar loopwagentje..
Toen was het ineens erg stil en ik kijk: grijnst madam me helemaal tevreden toe met een pik zwarte mond !!!
Ze stond naast de plantenbak en had er een flinke graai in gedaan en dus even lekker in haar mondje gestopt! Let je even  een minuutje  niet op!
Ik heb meteen maar even een plantenbak beschermer meebesteld!

Gelukkig heb ik het nog aardig schoon kunnen maken, boefje dat t is!! Naja ik hoop niet dat t kwaad kan, ze had er iig geen last van, en t meeste heb ik eruit kunnen vegen.

Gister ging ze ook al voor t eerst staan in de box, het wordt echt een doerakje denk ik!

Gr Evelien

Hoi, ik denk dat het geen kwaad kan hoor, misschien dat de darmen even reageren, maar dat zouden die van jou ook doen, als je potgrond zou eten! ;-)

Mijn zoontje had laatst m'n labello te pakken en had het dopje er dus afgekregen en inderdaad het is dan ineens zo stil...had ie een hap genomen!! Nou twee dagen darmkrampen en behoorlijk wat poepbroeken later is hij er helemaal bovenop!

En mijn zoontje loopt inmiddels rond te tafel en kruipt de hele kamer door, dus berg je maar er staat je nog wat te wachten hoor!! Het is opletten geblazen!!

Hihi, wat een boefjes zijn het toch ook.

Mijn zoontje at ook planten, lippenstiften (het liefst de rode), potgrond en klei. Hahahaa. Is allemaal goed gekomen hoor!

Hoi,

mijn oudste heeft weleens geprobeert om een slak op te eten. Ik had het gelukkig net op tijd door en kon hem nog net uit zijn hand slaan (alleen de slak hoor ik heb hem niet geraakt)  voordat hij hem in zijn wijdopenstaande mondje propte. Hij heeft gebruld van verontwaardiging. Maar ik werd toch wel erg onpasselijk bij het idee dat er een slak door zijn darmen zou glijden en vraag me weleens af of hij verder weleens dingen heeft gegeten die hij beter had kunnen laten staan.

Groetjes van Marloes

Oh haha, wel leuk om al die andere boefje verhalen te lezen :)
Ik ben echt benieuwd wat er nog gaat komen. Ze kijkt nu al zo lekker eigenwijs uit haar oogjes. Ze lijkt kwa karakter erg op haar vader, en die trok vroeger de (gelijmde!!) vloerbedekking van de vloer en trok de gordijnen met rails en al naar beneden. ook heeft hij zijn bed helemaal kaal gebeten en een keer vol met poep gesmeerd....

Ik hou overal maar rekening mee

Gr Evelien

Terug
Bovenaan