MMM

Lieve allemaal,

Ik waag me toch aan de wereld van de forums.. :) Wij zijn al zeker 2 jaar bezig om zwanger te raken,, maar helaas is er nog geen resultaat. Sinds Januari zitten wij nu in de MMM en merk dat het nu toch wel een ding begint te worden.. Ik dacht, misschien helpt het om er met bondgenoten over te kunnen praten.. Er is medisch gezien niks mis met ons allebei en toch lukt het niet..

Zijn er meer vrouwen die dit herkennen en het ook fijn vinden om er gewoon lekker altijd over te kunnen praten/klagen/balen/hoop opdoen..??

Hi Stefanie,

ik heb ook de afgelopen jaren de mmm bewandeld met uiteindelijk ivf.

wil je wat hoop geven.. bij ons ook niks aanwijsbaars maar inmiddels 10 weken zwanger van ons eerste wondertje.

Hou hoop en succes met de behandelingen!

Hoi Happy S!

Dat is goed nieuws!! Gefeliciteerd!! Ik heb vandaag helaas gezien/gehoord dat ik 6 rijpe eitjes klaar hebben liggen en ons wordt afgeraden daar iets mee te doen omdat er dan een kans zou bestaan op een 6ling.. Lekker tegenstrijdig dus,, 24 maanden gebeurt en niks en nu zou het opeens een risico zijn?! Mijn hoofd is het daar nog even niet mee eens.. Maar een 6ling is wel een beetje veel van het goede..

waarschijnlijk dus mooi een maand voor niks die hormonen mogen slikken/inbrengen.. helaas..

Terug
Bovenaan