mn 1e dag ohhhh

A

Anoniem

Guest
hee dames
vandaag mn eerste werkdag weer gehad haha en ben kapot vanmorgen ging 6uur de wekker klaar maken toen caithlyn klaar maken op de fiets na opa caithlyn afzetten en mama aant werk,ik doe combi zorg dus kraamhulp,verzorging en huishoudelijk werk
en ja hoor mn 1e adres was een schoonmaak adres van 9 tot 12uur pff wat een pokke wijf haha een sigeuners gezin waarvan de vader er niet was maar wel een heel gezin extra die even 2weken daar is met 5kinderen erbij en het gezin zelf heeft ook 6kids bah bah wat een dag eerst werd ik te woord gestaan door een 13jarig meisje die alles vertelde van hoe en wat er moest gebeuren want zei was ''de vrouw'' in huis kwa huishouding pff niet normaal een meisje van 13jaar maar goed moeder kwam om half 11 een keer uit bed rollen inmiddels had ik al gestreken en was een hele kast aant uitsoppen ineens hoor ik een kei harde geschreeuw van moeder tegen dat meisje al het was dat ik gestreken had moest ik   op bed leggen en ja hoor die lieve kids hadden alles weer door mekaar gegooit en dat meisje kreeg de schuld nou uiteindelijk alles daar opgeruimd wat niet normaal was eigenlijk daar zijn we niet voor omdat alles te doen maargoed twas mn eerste keer dus ja 12.20 was ik eindelijk klaar en kon ik weer lekker na mn meisje:) maar twas mn 1e dagje wel weer grr en dat word 2x per week mn vaste gezin oh my god.....

op na morgen hihi

liefs

Och meisie!

Ik moet heel hard lachen, maar ik heb echt met je te doen. WHAHHAH! Ik zag het helemaal voor me namelijk.... Het zou geen dag voor mij zijn geweest, als thuis iemand aan mijn gestreken strijk komt krijg ik stoom uit mijn oren en gaan zelfs mijn kontharen overeind staan van nijd, hahaha! Hulde aan jou hoor!

Liefs, Marieke

Hoi meid,

Jeetje wat een 1e dag heb je gehad zeg.
Maar zulke gezinnen ken ik indd ook, want die ben ik ook tegengekomen in me vorige baan.( werkte toen in de thuiszorg)
En je hebt ze ook nog 2x in de week??
Pfffff nou petje af voor jou meid.
Hopelijk krijg je straks wat fijnere dagen.

Liefs marielle

He Patricia,

Dat is wel weer wennen hé, en dan meteen in een niet al te "alledaags"gezin terecht komen!!

Ik heb het zelf ook gedaan de thuiszorg, en je maakt soms echt de vreemdste dingen mee.. hele byzondere gezinnen, mensen die je later nooit meer zal vergeten.. Nou heel veel succes, ben benieuwd waar je vandaag wordt heen gestuurd.

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan