M'n bekken

Ik was even vergeten wat voor een pijn het doet, maar ik denk dat ik weer bekkeninstabiliteit heb.
Kan amper zitten doet pijn aan mijn billen en liggen is helemaal rampzalig. Heb even aan gekeken omdat ik ook fibromyalgie heb, maar geloof dat het nu echt tijd is om een fysio in te schakelen.
Dus morgen maar eens bellen.
Hebben er meer hier last van?

Jee wat naar, heb je dat ook nog er bij.... helpt fysio wel een beetje?

Heb wel eens gezien dat er ook banden enzo voor zijn.. met name straks als je buik groter is... hoop dat het helpt en je hierdoor minder pijn krijgt!!!

succes

Jee wat naar, heb je dat ook nog er bij.... helpt fysio wel een beetje?

Heb wel eens gezien dat er ook banden enzo voor zijn.. met name straks als je buik groter is... hoop dat het helpt en je hierdoor minder pijn krijgt!!!

succes

Dat is zeer zeker niet prettig als je er nu al zoveel last van hebt. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad dus ik verwacht het nu ook niet te krijgen. Echt super vervelend. Niet onverstandig lijkt me om op tijd met fysio te beginnen. Had daar de vorige keer veel baat bij??

Dat lijkt me echt heel pijnlijk. Heb er wel eens verhalen over gehoord en vrolijk word je er niet van. Keep it up! Hou maar voor ogen dat het het allemaal waard is, al is het nu wel even flink balen...

Terug
Bovenaan