Tjonge jonge wat een rot gevoel is dit zeg. De kleine is al een paar dagen heel erg druk en het is duidelijk te merken dat hij/zij groeit en sterker aan het worden is. Ik krijg af en toe toch een paar bonken van binnen, mn hele buik gaat dan heen en weer. Nu heb ik echt heel erg last van een gespannen buik. Niet pijn gelukkig maar gewoon een heel irritant gevoel. En de kleine is nog steeds super bewegelijk. Vooral in mn linkerzij voelt het gewoon erg beurs aan.
Gister naar cursus geweest en pershoudingen uitgeprobeerd. Ook voor het neppie geoefend met persen, dus niet echt kracht zetten maar meer de techniek aanleren, maar zou dit voor deze gespannen buik gezorgd kunnen hebben? Het is niet zozeer dat ik me zorgen maak hoor maar het is zo'n vervelend gevoel.... Ik ben nu trouwens 29 weken zwanger.
Gr. Mandy
Gister naar cursus geweest en pershoudingen uitgeprobeerd. Ook voor het neppie geoefend met persen, dus niet echt kracht zetten maar meer de techniek aanleren, maar zou dit voor deze gespannen buik gezorgd kunnen hebben? Het is niet zozeer dat ik me zorgen maak hoor maar het is zo'n vervelend gevoel.... Ik ben nu trouwens 29 weken zwanger.
Gr. Mandy