M'n buik...

Die krijgt nu echt wel serieuze omvang... Sodemieter zeg... Bij m'n eerste zwangerschap had ik ook een gigantische buik, maar was ik sowieso gigantisch:D.
Nu vallen de kilo's mee. Nog maar 3 kilo aangekomen, maar die buik is echt giga! Inmiddels 16 weken... Sommige vroegen me al of ik zeker wist dat het er maar eentje is...
Hoe is het bij jullie?

Bij mij zie je nog niet zoveel, zit in week 17 het is dan ook de eerste , het begint nu wel te komen maar ben ook de eerste maanden 4 kilo afgevallen. Ben benieuwd!

Zelfde bij mij, ben nu 14 weken en 4 kilo aangekomen. Bij de andere twee eerst 5 afgevallen daarna 12 aangekomen. Nu niets afgevallen.

Buik idd ook gigantisch, ben benieuwd hoe ie er over 26 weken uit ziet.

Mijn buik begint ook al aardig te groeien. Dinsdag ben ik 15 weken. Maar nog geen gram aangekomen ;-) yeah helemaal blij haha.

Bij mijn eerste ben ik in totaal 17 kilo aangekomen, dus die kilos vlogen er toen heel snel aan. Nu gelukkig niet. Ik hoop rond de 10kg te kunnen blijven!!

Ik durf niet te wegen.... maar... heb echt al een flinke buik!
Ook bij mij hebben meerdere mensen de opmerking gemaakt "weet je zeker dat het er geen twee zijn??"
Beetje jammer....

Ik ben nu 17 weken.....

Mijn buik begint ook echt te groeien... Iedereen zegt ook hè ben je zwanger? Ben 16.3 weken.

Ben net bij vk geweest, ze zei ook dat m'n baarmoeder hoger ligt omdat het 3e is, dus hij is al x uitgerekt :)

Ongeveer 2 kilo aangekomen, dus valt mee, maar ben zelf ook niet zo dik, dus dan valt een buikje eerder op.

Wel heerlijk om hartje weer even te horen!

Terug
Bovenaan