M'n coconnetje

Oh mensen, ik heb alle afspraken van deze week afgezegd.... ik had er echt geen zin meer in.
Er zouden 2 vriendinnen langs komen maar ik kon het niet opbrengen....
Ik merk dat ik me nogal terugtrek en de buitenwereld mag van mij gestolen worden.....
Ik kom alleen nog bij m'n schoonouders, ze koken voor ons omdat ik haast niet meer kan staan door m'n bekken.
Maar van de rest leef ik in mijn eigen huisje met mijn eigen gezinnetje.....
Herkennen jullie dit??

yepyep hier begint dat ook te komen merk ik..
al moet ik wel steeds naar buiten om met de hond te wandelen, moet me echt dwingen om te gaan maar als ik eenmaal aan het wandelen ben gaat het wel..
en het liefste zo min mogelijk mensen over de vloer..en vandaag zoiezo al helemaal niet vooruit te branden zeg pff

Hier nog 1. Alleen wat echt MOET doe ik buitenshuis. Verder niks. Ja elke woensdagavond eten we bij m'n ouders, maar dat vind ik niet zo erg. Voor zolang ik ten minste die trappen nog op kom...
Enkele keer ga ik mee naar m'n schoonouders, die ook gewoon hierheen kunnen komen (hoewel schoonvader niet want die is vaak weg van huis voor z'n werk). Van mij mogen mensen best bij ons op visite komen, maar alleen als ze het van te voren laten weten. Want bijv. 's avonds ben ik echt geen mens meer waard en als ik dat wel ben heb ik last van nesteldrang en ben ik dus bezig haha.

Hahaha, iedereen mag hierheen komen, maar ik ga 't liefst ook nergens meer heen.
Af en toe boodschappen halen, that's it.
Erge gedachte, maar waar: als ik visite krijg, vind ik het fijn als ze troep maken, heb ik weer wat om schoon te maken hahahaha.

Idd net als Jess: liever dat ze even bellen van te voren, helaas staan ze altijd onverwachts voor de deur, maarja.

Ik merk het ook al. Hebben nu de hele week een klusjesman over de vloer, wat een onrust! Dus dan moet ik er toch maar weer op uit van mezelf. Kom ik gesloopt thuis en wil die man wel wegkijken. Veel boven rommelen dus. En poetsen :)

Mijn werk ben ik al helemaal kwijt, ondanks dat dit nog maar de 3e dag van m'n verlof is. De sores van de buurvrouw hoef ik ook niet meer aan te horen.

Zaterdag trouwt mijn moeder. Normaal maak ik op zulke gelegenheden veel praatjes met al haar vrienden. Nu echt to-taal geen zin in.

Hai,
Mag het ook helemaal geisoleerd zijn zelfs van me vent haha want die is op de vrachtwaggel nogsteeds en krijgt pas officeel 1 september vakantie dus nog ff doorbijten in mijn eentje.Ik heb ook geen zin in afspraken heb er voor morgen ook eentje afgezegd,kon ook de puf niet meer opbrengen hoor.En net zakte de moed helemaal in mijn schoenen omdat het zondag 30 graden wordt.Zie jezelf dan al bevallen :O ikke niet haha..
Maar zet hem op nog ff he!
dikke kus Nice

zo herkenbaar, dacht al dat ik een rare was
afspraken afzeggen, gewoon geen zin in, ook niet om te kletsen
ga dan nog wel af en toe even naar wat winkeltjes, leuke dingetjes zoeken, alvast voor 5-12, verjaardagen die er aan komen enzo gewoon lekker nergens aan denken.... en 13th street zender doet het goed

dat poetsen herken ik helaas niet, wel beetje bij beetje strijken, opruimen en bedenken wat ik nog meer moet doen, of eerder mijn man hahahahaha

Ik herken dit ook.. heb nergens zin in..
en ben het liefste thuis.
Ik heb ook geen zin in afspreken of wat dan ook..
d8 dat ik de enige was die hier zo last van heeft... maar gelukkig zijn er meer. hahah
ik heb wel last van schoonmaak en opruimbuien..
maar merk wel dat ik niet alles meer kan.. ben zo nu en dan echt uitgeteld..
heb dan ook vanmiddag voor het eerst ff op bed gelegen was kappot..

Terug
Bovenaan