<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik hoop dat iemand mij kan gerust stellen. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn baby gaat sinds vorige maand naar het kinderdagverblijf. Kleine dingetjes gaan niet helemaal naar wens maar dat mn kindje blij is als ik haar ophaal is het belangrijkste. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Laatst keek ik heel brutaal in het keukenkastje en zag ik een pak nutrilon met de naam van mn dochter en haar startdatum bij de opvang erop staan. Is dit normaal? Of betekend het dat dit pak nutrilon al open is sinds die datum? </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik sprak een leidster erop aan (hele jonge meid) en die kon mij niet vertellen hoe en wat. Zucht. Morgen ga ik even praten met een van de leidsters maar hoor graag jullie ervaringen. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mn dochter heeft ook bijna 2 weken last van dr poeperd en flinke luieruitslag. Volgens de huisarts & cb komt er nu echt geen tandje aan dus ik denk dat het wellicht door oude flesvoeding komt</span></p>