Mn kind slaapt niet

<p>Hallo,</p><p><br />mn zoontje is 1,5jaar oud en slaapt sinds een half jaar erg slecht. <br />hij wordt s nachts huilen, roepend en schreeuwend wakker. Eerste tijd moest je er even bij zitten en viel hij zo in slaap. Na maanden verstreken werd het even erbij zitten langer van 20 min tot een half uur. <br />nu sinds een paar dagen slapt hij op 1 nacht max 5 uur. Overdag slaapt hij een uur of 2. <br /><br />daarbij is hij om de week 3 dagen ziek. Dan is hij verkouden, hoesten, slecht eten, slecht adem halen. <br />tijdens verkouden kun je bij hem lopen zo erg loopt zn neus. Adem halen heb ik een pufje voor gekregen ventolin. <br />verder geef ik hem deze dagen dan paracetamol, thijm siroop, neusspray zoutoplossing en de puf.</p><p>mijn huisarts zegt dat hij slijm heeft vast zitten maar ik merk dit nergens aan. Ik voel mij door mn huisarts niet serieus genomen en weet het op moment niet meer waar ik het moet zoeken. Ik vraag dan ook voor tips of hebben jullie dit zelf ooit meegemaakt en hoe hebben jullie dit opgelost?</p>
 
Terug
Bovenaan