mn lijf maakt me in de war

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik zit nu in de periode na mn eisprong.theoretisch gezien was deze rond donderdag.ik voel er nooit veel van,heb wel altijd slijm rond die tijd tot mn ongi.ben deze maand gaan temperaturen en volgens de temp.lijst was mn eisprong rond maandag,want pas woensdagochtend ging mn temperatuur omhoog.maar nou heb ik al 2 dagen heel erg last van mn darmen en jeukerige/stekerige buikpijn onderin mn buik,net boven mn schaambeen.ik herken het als bandenpijn van mn vorige zwangerschap(die helaas misging).wel raar dat ik dat nu heb,want als ik niet bijna zeker zou weten dat maandag mn eisprong was,zou ik denken dat ik zwanger ben.of zou ik dan toch eerder mn ei gehad hebben en kan ik niet van de temperatuur opaan?of misschien heb ik wel buikpijn door de eisprong.ow,irritant zeg.ik wil mezelf niet gek maken dus ik ga maar uit van maandag,dan is 12 juni mn nod.afwachten dus maar weer.we hebben in ieder geval goed geklust,wanneer mn eisprong dan ook geweest mag zijn .
succes iedereen!!
groetjes kari

sorry met tempteraturen heb ik geen ervaring! zelf gebruik ik ovulatie testen! dus kan je niet helpen ben ik bang

hoezo had je theoretisch gezien je ei op donderdag? En had je vorige dinsdag dan eerst n daling in je temp? Als dat niet was, kun je ook dinsdag nog je ei hebben gehad...

Of je van je temp op aankan weet ik niet ,maar als je t in je curve kan zien, dan is de kans toch groot denk ik! Ik temp ook nog niet heel lang, maar tot nu toe klopt t wel, dus..

Ach als je maar goed geklust heb, haha..

Ik heb morgen mn nod en heb ook sinds mn ei (dus al ruim n week) erge steken onderin mn buik, links....heel irri en t is te nadrukkelijk aanwezig. Heb jij ook zoiets?? Ach we zien wel, haha

succes in ieder geval met wachten!!

xx

als ik uitga van een cyclus van 28 dagen(die ik voor mn miskraam had)zou ik donderdag op dag 14 zitten en dus theoretisch mn eisprong moeten hebben.maar mn temp bleef 36,6 elke ochtend.tot woensdagochtend,toen was t 37,1.en ik dacht dan heb ik maandag mn eisprong gehad want toen veranderde mijn slijm in plakkerig en werd anders van geur (niet dat ik vet stink ofzo)maar ik ruik mezelf wel een beetje  in deze periode van de maand zeg maar.toen 1 dag geen slijm en sinds vandaag best veel.dus daaruit concludeer ik dat ik maandag mn ei had.maar die buikpijn..net of ik mn baarmoeder voel zitten.het voelt als stekerige,branderige jeuk.en krampen in mn darmen,echt heel erg.dit had ik dus ook de vorige keer dat ik zwanger was,vanaf de 3e cyclusweek.nu kan t haast niet van een zwangerschap zijn(2dagen)of ik moet dus vorige week al een eisprong gehad hebben.ik heb die week niet getempt,maar  vorige maand na mn miskraam wel,toen had ik voor mn eisprong dus 36,6.dat had ik do,vrij,za,zo,ma en di ook en vanmorgen dus 37,1.dus ik hou t maar op nod 12 juni.we zien wel.haha,dat klinkt nuchter.ben ik ook wel,maar als t om afwachten gaat.....wanneer heb jij nod?
groetjes kari  

oja,morgen hihi sorry.ga je morgenochtend gelijk testen?of ga je braaf geduldig wezen?

Sorry lees nu je reactie van gister pas terug...Nu snap ik wat je bedoelde en idd gewoon afwachten.

Ik heb dus vandaag (als ik van 14 dg na ei uitga) mn nod en nog niks gezien. Vorige ronde werd ik 5 dagen na mn nod ongi, dus probeer zo lang mogelijk te wachten (als t lukt)...Misschien dat ik maandag (en als ik t echt niet uithou zondag) ochtend ga testen...Vorige ronde had ik kei veel kwalen en was t dus niks..nu heb ik alleen al 1,5 week steken onderin mn buik, maar hou me er niet op vast. Ik ga er maar vanuit dat ik ongi word...kan t alleen maar meevallen..

Las ik nou net terug dat jij ook die steken enzo bij je vorige zs had??

Succes met wachten, dat is idd altijd t ergste..xx

ik had de vorige keer idd ongikrampen en een trekkerig gevoel in mn onderbuik en steken onder mn ribben.ongeveer 3/4 dagen voor mn nod.nu dus weer,maar dat zou dus eigenlijk niet van zwanger kunnen komen OF ik heb een eisprong gehad zonder temp.stijging.maar dat kan niet volgens de geleerden op het internet.maarja..dokters he..die gaan altijd maar uit van geschreven tekst.dus misschien kan t stiekem toch!ik wacht tot volgend weekend.als ik zwanger ben kom ik er vanzelf een keer achter.

Terug
Bovenaan