M'n moeder heeft borstkanker

Hoi,

Mijn moeder heeft uitgezaaide borstkanker, het zit ook in haar lever. Vandaag heeft ze haar eerste chemo gehad en dat ging gelukkig goed. Maar ik ben nu bijna 33wkn zwanger en ben dus erg benieuwd hoe ze zal zijn als we ons kindje krijgen. We willen haar er erg graag snel bij na de geboorte maar ze heeft dan 3 chemo's achter de rug (waarschijnlijk). Beetje raar onderwerp misschien op de mamaclub maar ik zit er wel een beetje mee. De gyno vroeg ook al of we bang waren of ze er nog zou zijn als ons kindje wordt geboren, daar denken we nog niet over na, we hopen dat de chemo gaat werken en dat ze nog een tijd bij ons mag blijven.
En ik hoop dat ze ons 2de kindje ook mag leren kennen, en dan bedoel ik dus dat ze nog veel jaren bij ons mag blijven.
Dus dames, blijf je borsten controleren! En bij twijfel ga naar de dokter (mijn moeder had trouwens een ingetrokken tepel).

Groetjes Renate

jeetje heftig zeg!

succes in deze moeilijke tijd, en ik hoop zo dat ze jullie baby mag leren kennen.

en ja mn borsten controleer ik zeker, dat is zo belangrijk, bah wat een nare ziekte is het he.

sterkte groetjes dion

Jeetje wat een naar bericht zeg.
Zeker nu je zwanger bent.
Ik hoop heel erg dat de chemo's goed aan slaan en dat jullie samen nog lang kunnen genieten van jullie kindje.

Heel veel sterkte!!!

Liefs Danielle

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie's en we moeten er maar vanuit gaan dat de chemo aanslaat!
Maar echt controleer je borsten!

Liefs Renate

Hoi Renate.

Ik hoop met jullie mee!
Moet eerlijk zeggen dat ik mijn borsten eigenlijk nooit controleer.
Maar ga gelijk even op internet kijken voor een "handleiding"

Liefs Danielle

Hoi Renate,

Heel veel sterkte gewenst! Wat een dubbele emoties heb je nu dan... Blij met je zwangerschap, zorgen om je moeder...
Ik hoop met jullie mee dat de chemo aan zal slaan!

Groetjes Brigitte

Jeetje meid,

Dat is niet niks!
Ik hoop voor jullie allemaal dat de chemotherapie goed aanslaat, en jullie nog lang van elkaar mogen genieten.
Heel veel sterkte!

Grtjs mar

Terug
Bovenaan