Zoonlief is 4 jaar en een half jaar oud
"Mam, als ik dus een zusje krijg, wordt ik dan ook zusje?" (is nl al broertje, dit is heel logish in zijn hoofd)
"Wat wordt mamma's buik al groot he?" Zoon: "ja, en dan BARST ze open, en dan VLIEGT de baby eruit, en dan ga ik daar staan (wijst geanimeerd naar de tuin) met de trampoline en alle kussens, en dan valt ze heel zacht..." o_0
"Nu moet alles in huis roze!" Nadat ik hem betrapt had met een roze lippenstift en een paar roze stiften in mijn witte slaapkamer.
"Sevven (Zo heet de oudste dus), wat denk je van de naam Bela?"
"Dat is geen toch naam"
"Um, Saar dan?" (Hij heeft een Saar in de klas zitten)
"Neeee...dat is ook geen naa-haaam!"
"Roos dan?" (oma heet Roos)
"HAHAAH Dat is toch geen naam!!"
"Spijker dan?"
"JAAA!! Dat is een mooie naam!" En die naam gaat papa en mama net te ver, ondanks dat we ook nog een zoon hebben die Splinter heet
Nok vondt hij ook een goeie!
Ze zijn zo leuk op alle leeftijden, maar 4 wordt wel heel grappig!
"Mam, als ik dus een zusje krijg, wordt ik dan ook zusje?" (is nl al broertje, dit is heel logish in zijn hoofd)
"Wat wordt mamma's buik al groot he?" Zoon: "ja, en dan BARST ze open, en dan VLIEGT de baby eruit, en dan ga ik daar staan (wijst geanimeerd naar de tuin) met de trampoline en alle kussens, en dan valt ze heel zacht..." o_0
"Nu moet alles in huis roze!" Nadat ik hem betrapt had met een roze lippenstift en een paar roze stiften in mijn witte slaapkamer.
"Sevven (Zo heet de oudste dus), wat denk je van de naam Bela?"
"Dat is geen toch naam"
"Um, Saar dan?" (Hij heeft een Saar in de klas zitten)
"Neeee...dat is ook geen naa-haaam!"
"Roos dan?" (oma heet Roos)
"HAHAAH Dat is toch geen naam!!"
"Spijker dan?"
"JAAA!! Dat is een mooie naam!" En die naam gaat papa en mama net te ver, ondanks dat we ook nog een zoon hebben die Splinter heet
Ze zijn zo leuk op alle leeftijden, maar 4 wordt wel heel grappig!