M'n oudste en de zwangerschap

Zoonlief is 4 jaar en een half jaar oud

"Mam, als ik dus een zusje krijg, wordt ik dan ook zusje?" (is nl al broertje, dit is heel logish in zijn hoofd)

"Wat wordt mamma's buik al groot he?" Zoon: "ja, en dan BARST ze open, en dan VLIEGT de baby eruit, en dan ga ik daar staan (wijst geanimeerd naar de tuin) met de trampoline en alle kussens, en dan valt ze heel zacht..." o_0

"Nu moet alles in huis roze!" Nadat ik hem betrapt had met een roze lippenstift en een paar roze stiften in mijn witte slaapkamer.

"Sevven (Zo heet de oudste dus), wat denk je van de naam Bela?"
"Dat is geen toch naam"
"Um, Saar dan?" (Hij heeft een Saar in de klas zitten)
"Neeee...dat is ook geen naa-haaam!"
"Roos dan?" (oma heet Roos)
"HAHAAH Dat is toch geen naam!!"
"Spijker dan?"
"JAAA!! Dat is een mooie naam!" En die naam gaat papa en mama net te ver, ondanks dat we ook nog een zoon hebben die Splinter heet ;) Nok vondt hij ook een goeie!

Ze zijn zo leuk op alle leeftijden, maar 4 wordt wel heel grappig!

Geweldig he? Ik kan ook zo genieten van onze uk.

Krijg je een broertje of een zusje, niet dat wij dat zelf weten, maar dan antwoordt hij zusje. Als je naar de naam vraagt zegt hij in de meeste gevallen Thomas, hihi! Erg grappig!

Lekker van genieten! Liefs grote broer

Opmerking van onze Bowen tegen mijn moeder toen Danique weer eens heel iritant tegen hem was... "Als ik weer zo'n zusje krijg, kom ik bij jou wonen oma...!!!"

Mooi hè!!

HAHAAH! Dat is ook een goeie!! Ik vind ze zo grappig....

Vandaag was de oudste ziek, de jongste vondt het maar niks dus vroeg hij aan mijn buik "wil jij dan met mij spelen??"

Bowen heeft me ooit weleens mooi voor schut gezet met zijn opmerkingen... Toen hij kleiner was vertelden wij hem altijd dat als je om snoepjes gaat vragen, je wordt overgeslagen...

Zegt hij tegen een andere moeder van een kindje wat om een snoepje vroeg... " Als ik thuis om snoepjes vraag, wordt ik AFgeslagen...." Hihi, sta je dan met je goeie gedrag!!!!

HAHAAH! Ah joh, da's nog niks, toen mijn jongste wat meer ging praten kon hij de S niet uitspreken (als een woord eindigt op S) dus..als hij vroeg om een "Ku..." Riep de oudste meteen...OOOHHHH!! Dat mag je niet zeggen!!!! En dat dan ten overstaan van een hoop vreemden :D

Terug
Bovenaan