Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De echo was super.. Een heel bewegelijk kindje en alles zag er super uit Ik.heb er 3 dagen bij gekregen dus inplaats van 12.2 weken ben ik nu 12.5 weken zwanger. mijn uitgerekende datum is nu 29 nov maar ik blijf nu lekker bij jullie in de dec
Onze zoon vond het geweldig en is super trots dat hij een broertje of zusje krijgt.. Heeft echt met verbazing staan te kijken hoe dat kon.dat hij zo in mijn buik kan kijken
De vk kon niet met zekerheid zeggen en moest me er ook niet te blij mee maken maar zoals ze het beetje kon zien krijgen we waarschijnlijk een meisje..
Helaas ben ik sinds vandaag helemaal niet in orde en heb ik waarschijnlijk blaasontsteking :-( morgen urine laten testen
Wat goed dat jullie allebei een goede echo hadden! Ik ben vandaag ook precies 12 weken, dus we lopen gelijk RianS!
Mo23, gezellig dat je bij ons blijft. Vervelend dat je je niet zo lekker voelt.. succes morgen en beterschap!