mobiel boven box

Hoi dames,

Ik vroeg mij af of jullie het volgende herkennen:
Mijn zoontje Quentin van 7 weken oud ligt overdags in de box. Ik heb een mobiel erboven hangen die hij dan aandachtig bekijkt. Op een gegeven moment gaat hij er tegen schreeuwen en dat wordt dan steeds dramatischer met het gevolg dat hij uiteindelijk moet huilen. Het lijkt alsof hij iets wil van de beestjes die aan de mobiel hangen. Ik moet dan de mobiel weg hangen anders raakt hij gewoon overstuur. Ik kan de mobiel ook laten ronddraaien maar dat veroorzaakt hetzelfde effect.

Herkennen jullie dit? Of is hij gewoon teveel geprikkeld?

Groetjes,
Rosanne
 
Hoi Rosanne,

Net wat je zegt, ik denk dat hij teveel geprikkeld word door alle beestjes die hij ziet hangen. Hij is gewoon nog te jong voor een mobiel in zijn box. Probeer gewoon een simpel knuffelbeestje, ik heb gelezen dat een beestje met een zwart/wit print heel interessant voor ze is en niet teveel van het goede zeg maar. Hoop dat het helpt!
 
Ik denk dat hij niet te jong is maar misschien gewoon de beestjes zou willen hebben. Mijn zoontje "praat"en kijkt al vanaf zes weken naar zijn mobieltje en is ook nog 2 weken te vroeg geboren. Mijn zoontje begint ook eerst te praten en dan reiken zijn handjes, voor zover je het reiken kan noemen, en dan gaat ie huilen...
 
Terug
Bovenaan