Mobiel Playgro, box of ledikantje?

Ik heb van Playgro een mobiel cadeau gehad, nu bleef deze niet goed zitten op de box, viel om, terwijl op het ledikantje (spijlen staan dichterbij elkaar) gaat het prima. Weet iemand of deze mobils echt voor de ledikantjes bedoeld zijn?

En wie heeft er een mobiel boven de box hangen?

Bedankt!

Hoi,

Een mobiel is echt speelgoed voor die kleintjes, iets om naar te kijken, luisteren en reiken als ze goed wakker zijn. Persoonlijk zou ik het dus altijd boven de box hangen (bijna alle babies vinden het leuk). In het ledikantje zou het wellicht te veel prikkels kunnen geven, terwijl je wilt dat je kleintje daar lekker slaapt... (en zit jij met een oververmoeid, huilend, afgeleid kind dat zijn rust niet kan vinden). Mijn stelregel is bedje = slapen, dus geen speelgoed, geen afleiding. Mijn zoontje heeft dus nooit wat in/boven zijn bedje gehad. We hebben wel zo'n muziekdoosje met trekkoord, maar die hangt aan de rand en is echt bedoeld voor rustgevend slaapmuziekje in het donker.

Groetjes, Karin

ik ben het met de voorgaande twee eens: in de box hangen. een bedje moet een rustgevende omgeving zijn en door zo'n mobile wordt het een speelplekje.

je vind vast wel een manier waarop het in de box kan hangen, toch?

succes!

ik vergat nog te zeggen dat wij voor mijn zoontje ook zo'n playgrow-mobile hadden en die bleef na wat proberen goed in de box hangen. hij vond 't geweldig!
ben benieuwd hoe zijn broertje/zusje 't straks gaat vinden...

groetjes!

wij hebben em wel een tijdje boven het ledikantje gehad, want het werkte ook wel rustgevend, maar toen ze het echt als speelgoed ging zien, ging ie naar de box. idd even klooien, maar nu hangt ie goed.

Bedankt we gaan hem verplaatsen! Hoor van meer mensen dat het niet goed blijft zitten maar we gaan puzzelen (bizar eigenlijk voor dat geld, maar goed). Ik ben ook van de rust hoor in bed, maar in de beschrijving stond dat ie niet boven de box mocht (foutje vertaling?) en omdat ie daar ook omviel dacht ik, ik probeer het bedje.

Terug
Bovenaan