Mobieltje niet bestand tegen babymondje!!

A

Anoniem

Guest
OEPS,

Vanochtend had Isa mijn (3 maanden oude) mobieltje (van mijn werk) te pakken, heeft er lekker op zitten kauwen en sabbelen en drukken en nu doet ie ut niet meer!!!!!
 ...........
Blijkbaar kunnen mobieltjes niet zo goed tegen de "babybehandeling"!
Dus nu moet er  een nieuwe voor mij besteld worden!! I Schaam me dood!!!

Grtz. Poppetje71 mv GSM Isa, 10 mnd

Je kan hem wel even uit elkaar halen en dan laten drogen. Mijn schoonzusje heeft dat ook gehad en toen deed hij het weer

Maar het toetsenbord doet het niet meer goed (wil ik een a toetsen dan komt er een k, wil ik een z toetsen dan komt er een i etc. Cijfers zijn geen cijfers meer en letters niet de juiste letters). Ook is mijn pincode inmiddels geblokkeerd en ook een pukcode (als ik die nog had) kan ik niet juist invoeren dus........

Ben bang dat laten drogen dan niet echt helpt, krijg m niet eens uitelkaar....

Poppetje71

Lukas is ook zo'n fan van mobieltjes. Ik heb hem daarom een oude van ons gegeven, waar ik de batterij heb uitgehaald. Heb ik ook met een afstandsbediening gedaan.

Tess is er ook gek op, oogjes groot en stalen en je weet waar ze naar op weg is! Als ik echt iets wil kijken even de batterij eruit. Mobiel is ook erg favo, maar die van me werk mag ze niet, wel mijn prive, dat is toch een oudje!

Succes met vertellen aan de baas... gewoon een beetje OOPS toch? Kan iedereen overkomen, jij zit toch ook dagelijks met je telefoon in de mond???

Jaha, ik heb gewoon gezegd dat ukkepuk zich in een onbewaakt ogenblik heeft vergrepen aan mijn mobieltje. Kan de beste overkomen! Valt helaas niet onder de garantie volgens mijn contactpersoon dus mijn baas zal moeten betalen...

Maar ach, er zijn ergere dingen en verzekeraars (ik werk er voor één), verdienen toch "bakken"   met geld hè!

Van de volgende blijft Isa echter wel af!!

Grtz. Poppetje71

Hier nog eentje die mama's mobieltje te pakken heeft gekregen en er lekker op heeft liggen sabbelen... gevolg:   hij doet het nog perfect, alleen terugspreken tijdens een gesprek gaat niet meer. De ander hoort me niet meer....  Toch maar een nieuwe dan, want drogen heeft hier geen effect gehad helaas.
Groetjes!

ai ai ai .... ik kenb helaas het probleem... anderhalf jaar geleden besloot Lior om mijn splinternieuwe motorola RZR te gebruiken als rammelaar op de tafel, krak, barst in het display en kan nu niets meer zien... nu heb ik hier een Nokia en als Milo 'm in een onbewaakt moment in zijn mond stopt kan ik niets meer horen... gelukkig is het een telefoon via de kibbutz en wordt ie altijd voor me gemaakt

Terug
Bovenaan