Mobiliteit

Hey meiden,

Ik heb eens een vraagje aan jullie, hoe mobiel zijn jullie nog? Ik voel me zo rond als een tonnetje en waggel als een gans...daarnaast heb ik gewoon pijn als ik te lang loop. Het voelt als bandenpijn, ik draag echt van voren en heb een flinke buik. Ik kan bijna nergens meer zelf heen, autorijden is een hel, en traplopen ook. Ik moet nog 6 weken (min/max), maar ik kan me niet voorstellen dat mijn lichaam dat vol gaat houden...

Thuis zitten dus maar? Wat doen jullie zoal?

xxx
 
hihi, ik loop ook als een eend te waggelen, lopen gaat wel OK, maar niet langer dan een uur, dan moet ik echt wel even zitten. Ik draag dan wel over mijn hele buik, Autorijden gaat nog prima,

Ik kijk lekker wel TV, filmpies en series op DvD enzo.

Vanavond lekker naar Prince Caspian kijken.
 
Een uur? Oh dat trek ik echt niet...
Ik kijk ook wel tv en zo, maar ik heb er nog eentje van 6 jaar rondlopen, en ben van nature vrij beweeglijk, kan moeilijk stil zitten zeg maar..;-)

Nu moet ik wel, nou ja liggen, zitten, lopen en zo maar afwisselen.

Prince Caspian? Was da? Ik kijk meestal the voice, maar val halverwege in slaap...;-)


 
ik moet nog 9 weekjes ben nog redelijk mobiel,autorijden gaat prima enzz. als ik lang moet staan of lange afstanden lopen ben ik wel snel buiten adem en heb ik last van rugpijn. al met al valt het dus nogal mee!
 
Moet zeggen dat het nog goed gaat....ben afhankelijk van mijn fiets en ik leg nog hele afstanden af, wandel twee uur per dag met de hond en heb gisteravond tijdens het kerstdiner op school zelfs nog op mijn pumps gelopen:)
Ben nu 30 weken en hoop het zo nog even vol te kunnen houden. Moet zeggen dat ik alle activiteiten wel over de hele week verspreid en dat dat ook heel veel scheelt, niet meer het hele huis op één dag schoonmaken bijvoorbeeld. Anders kan ik ook geen stap meer verzetten hoor....
 
Ik ben boven verwachting nog redelijk mobiel.
auto rijden gaat nog goed alleen de stoel zet ik soms iets naar achter en de rugleuning naar achter dan zit ik wat beter.
lang lopen gaat niet meer ook een tijdje winkelen gaat moeilijk dus of ik winkel heel eventjes of we gaan tussendoor veel koffie drinken hahahaha.

Ik blijf wel lekker in beweging we hebben een hondje en die moet er ook uit maar is ook wel lekker klein stukje wandelen krijg na 10min. wel last van me rug dus dan weer lekker naar huis.

Ik merk wel dat mijn lichaam niet gewend is om dit gewicht mee te dragen me knieen doen vaak pijn en me benen willen af en toe niet meer maar kan ook door me reuma erger worden.

Dus lekker rustig aan doen met z'n alle en alles in een ander tempo doen!!
 
Ik heb dagen dat ik me topfit voel en dagen dat ik niet vooruit te branden ben. Gisteren had ik zo'n dag, dan lig ik de hele dag op de bank te slapen...... Ik heb ook veel last van bekkenpijn, dus lopen is iets wat ik nog graag doe omdat de pijn dan niet zo erg is. Autorijden gaat nog redelijk, wel met een rechte stoel, anders wordt mijn aorta geplet. Gelukkig hebben we een auto met een hoge instap. 's Avonds autorijden doe ik niet meer, dat kost me teveel energie. Verder merk ik dat ik steeds meer moe word, ik val overdag regelmatig in slaap, waardoor ik 's nachts heel onrustig slaap. Mijn lichaam zal het wel nodig hebben. En als ik 's avonds tv wil kijken, doe ik dat liggend. Zittend vind ik echt niet fijn, dan word ik kortademig. ook zo'n leuke zwangerschapskwaal!
 
Hay hay,

Ik ben nog best mobiel maar houdt lopen etc. minder lang vol. Voel dan mijn banden trekken en ben heel moe!!

Het waggelen valt nog wel mee maar dat zal niet lang meer duren denk ik? Ben nu 33 weken alweer!

xxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan