Mocht door lieve gynacoloog naar huis....

Hoi hoi Allemaal!!

Super bedankt voor alle lieve woorden!!
Ik heb echt een klote week achter de rug (sorrie voor mijn grove taal).. Was ontroostbaar en zooo verdrietig dat ik mijn kinderen en man niet of maar 10 min per dag zag.

De gynacoloog wat op de dag dat ik hevig bloede werkte had bepaald dat ik tot de dag dat ik zou bevallen in het ziekenhuis zou moeten blijven. Vanwege te grote risico's.
Mijn eige gyn. bevestigde dit woensdag en er werd bepaald dat de baby 9 maart gehaald zou worden..Ik was echt zo verdrietig.. Een maand zonder mijn kinderen terwijl ik er normaal 24 uur per dag bij ben en ze nooooooit eens naar een oppas breng of wat dan ook...
Kon niet getroost worden. Ik wist dat het goed was voor de baby en mezelf , maar het gevoel   dat ik Lili en Jell niet zou zien overheerste meer dan het gevoel dat het beter voor ons zou zijn . Erg he...

Maar goed, gisteren kwam mijn eige gynacoloog en zei dat ze een spoedoverleg hadden gehad. Ze vonden de beslissing van de eerste gyn. erg dramatisch. Ik heb placenta previa maar je hebt 3 soorten .Of hij ligt helemaal over de baarmoeder /of hij ligt half over de bm of een slipje.. Bij mij ligt hij er nu half tot bijna heel erover.. Dit is beter als helemaal...
Met de voorwaarde dat ik thuis op bed/bank zou blijven liggen en alle oppas etc. evengoed zou laten komen en dat ik alleen naar de kids zou mogen kijken! zou ik naar huis mogen...(ook omdat ik al 2 dagen niet gebloed had..) Ze zei , je bent een tijdbom..Je kan nu hevig bloeden , maar ook pas over 3 weekjes.
Bij 1 druppeltje helder rood bloed word ik wel meteen opgenomen en dan mag ik echt niet meer naar huis...

Nou jullie geloven , hier hangt de vlag uit , heb gisteren de hele dag gehuild zoooooo blij was ik!! Ben OVERGELUKKIG!! maar oooo zo bang....
Check 100x per dag mijn broekje , durf niet eens naar de wc te lopen.. Bang dat ik terug zou moeten..Heb er snachts nachtmerries over!!

Ben vandaag 35 weken. Ik tel de dagen af tot 9 maart en hopelijk mag ik tot 8 maart hierblijven...
Maar iedere dag bedank ik dat ik thuis mag zijn...
Weet dat er ergere dingen zijn , maar ik wist niet dat ik er zoo kapot van was.

Liefs Lonneke HELE trotse mama van LIEVE LILI EN JELL!!!!!!

Wauw, wat super voor je dat je weer thuis bent!
Kan me voorstellen dat je helemaal gelukkig bent om je kinderen weer de hele dag om je heen te hebben, ook al mag je alleen naar ze KIJKEN!!!!!
Neem je rust en ik hoop voor je dat je tot 8 maart thuis kunt blijven!!!
'Geniet' ook voor deze laatste weken van deze zwangerschap!

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Meisje toch, wat fijn voor je dat je naar huis mocht maar ECHT rustig doen he!!! Ik weet maar al te goed wat er kan gebeuren met een gescheurde placenta... er is echt maar heel weinig tijd dus als je ook maar 1 spettertje rood ziet (blijf je rustig, haha) maar ga je met bloedspoed naar het ziekenhuis!!! Beloofd?!
Geniet lekker van het kijken naar je lieve kinders en veel sterkte tot en op 9 maart.
Liefs

Wat fijn zeg, dat je naar huis mocht. Heerlijk weer bij je mooie kids.

Hoop dat het lukt om rustig aan te doen en dat de kleine nog even een poosje veilig in je buik blijft zitten.

Sterkte met rust nemen!

Oooh meid wat geweldig dat je weer thuis bent! Ik weet uit ervaring dat zeker de hele dag bij je gezin zijn een heleboel goed doet! Ik had toen een week in het ziekenhuis gelegen, zonder aanwijsbare reden tot bloedverlies. Nou die week leek wel een jaar zo lang. En ook ik mocht toen thuis helemaal niets meer doen en had oppas over de vloer. Eerlijk is eerlijk, dat was ook niet gemakkelijk, zeker niet wanneer je je kindjes gewoon eens even op schoot wil nemen om te knuffelen en te troosten enzo, maar het is gewoon zo heerlijk ze te zien en ze te beleven.
De tijd blijft onzeker en ook ik zou 100 keer per dag kijken en elk pijntje of gevoeltje analyseren. Maar na deze ellendige weken heb je straks weer een klein, hopelijk gezond hummeltje om van te houden en dan weet je waarvoor je het allemaal gedaan hebt!

Ontzettend veel sterkte met de laatste loodzware loodjes, nog even....

Groetjes Hanneke

Oh wat fijn dat je nu weer lekker thuis bent, maar wees erg voorzichtig met alles!

Niet eigenwijs zijn dus!!

Toi toi toi meid!!!

Esmé mv  Kay en ???

(37 wk zw)

Oh meid wat fijn voor je dat je weer thuis bij je gezinnetje bent! Maar de waarschuwing heb je gehad he: nu echt alleen maar rust nemen hoor!
Ik hoop zo voor je dat het nu goed blijft gaan en dat je straks een gezond klein hummeltje vast kan houden! Tis nu nog even doorbijten, maar het is voor een heel erg goed doel moet je maar denken (hoe moeilijk het ook is )
Wij duimen in elk geval voor je!

Sterkte!

Groetjes van Cissy

Wat fijn dat je naar huis mocht, maar o wat spannend allemaal! Ik duim voor je mee dat je het redt tot 8 maart! Geniet maar lekker van je kindjes en hou jezelf in acht!!

Groetjes Fonske

P.s. het is nog maar 14 dagen dus blijf het positief bekijken!

Terug
Bovenaan