mocht niet zo zijn

toen ze zei "ik moet toch even inwendig kijken"
wist ik dat het echt mis was.
Ben mooi schoon van binnen.
ongelofelijk, 3 dagen bloedverlies, geen pijn that's it.
over.
Een lege uterus.

Wat een vervelend bericht!!
Had nog zo geduimd dat het goed zou zijn....
Weet helaas was je meemaakt....;(
Heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat je het een plekje kunt geven.

Liefs Nurse

Lieve Nathalie,

Ik wil je héél veel sterkte toewensen.
Je had je waarschijnlijk al een beetje voorbereid op slecht nieuws toen je voor de echo kwam, maar het moment dat je ziet dat de baarmoeder toch echt helemaal leeg is...dat is zo'n grote klap.
Dat je lichaam het zelf heeft gedaan is op zich een goed teken (je lichaam werkt verder prima), maar het voelt zo ontzettend leeg aan...
Ik wens je veel sterkte toe om het een plekje te kunnen geven. Dat kost tijd. Ik ben inmiddels 3 weken verder en heb om de haverklap huilbuien. Ik geef er maar gewoon aan toe.
Hopelijk duurt het niet lang voordat het wél goed gaat!

Liefs Elin

Lieve Nathalie,

Ik wil je héél veel sterkte toewensen.
Je had je waarschijnlijk al een beetje voorbereid op slecht nieuws toen je voor de echo kwam, maar het moment dat je ziet dat de baarmoeder toch echt helemaal leeg is...dat is zo'n grote klap.
Dat je lichaam het zelf heeft gedaan is op zich een goed teken (je lichaam werkt verder prima), maar het voelt zo ontzettend leeg aan...
Ik wens je veel sterkte toe om het een plekje te kunnen geven. Dat kost tijd. Ik ben inmiddels 3 weken verder en heb om de haverklap huilbuien. Ik geef er maar gewoon aan toe.
Hopelijk duurt het niet lang voordat het wél goed gaat!

Liefs Elin

Hallo Nathalie,

Wat een ontzettend naar bericht. Bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het fout is en als je dan ook geen pijn hebt, hou je toch hoop. Heel veel sterkte!

Alexandra

Terug
Bovenaan