mocht toch niet zo wezen

hallo allemaal
gisteren op mijn werk kreeg ik ineens een beetje bloedverlies en ik dacht nog oh misschien wel innesteling maar het werd wat erger en kon het niet van mij afzetten ik ben naar huis gegaan en mijn vriend en ik hebben het internet afgestruind naar oorzaken het kon goed van de innesteling zijn.
vanmorgen voor de zekerheid nog maar een test gedaan en deze was negatief.
nu zie ik het allemaal even niet meer zitten. deze roze wolk heeft wel heel kort geduurt.
ik moest het even kwijt.
groetjes tijger
 
Hoi Tijger,

Ik heb precies hetzelfde vorige week maandag had ik een positieve test, en afgelopen zondag kreeg ik steken in m'n buik en maandag en dinsdag een beetje bruine afscheiding en dinsdag nacht een hevige bloeding en bloed nu nog steeds, dus dat was ook een korte roze wolk, maarja we gaan maar weer (vrolijk) door.

Groetjes Suus
 
Ooo meisie toch, dit is echt klote zeg.
Je bent je eigenlijk al aan het instellen voor je gevoel op wat er komen gaat en dan dit. Ik vind het heel rot voor je en hoop dat je het op een gegeven moment toch kan accepteren.
Misschien heeft je lichaam het niet voor niks af gestoten.

Veel liefs, Ank
 
Hallo Tijger

Dit is echt niet leuk. Je had hier zo op gehoopt. Maar ze zeggen dat het lichaam het niet zomaar afstoot. Veel sterkte met je verdriet.

Liefs Janna Nienke
 
Terug
Bovenaan