Modellen gezocht

Hoi,

Voor mijn fotoproject ben ik opzoek naar vrouwen die zwanger zijn van hun eerste kind. Een zangerschap/ moederschap verandert veel aan een leven van een vrouw. Deze verandering zou ik graag in een serie serene portretten willen laten zien.

In het kort iets over mezelf. Vorig jaar ben ik afgestudeerd aan de kunstacademie St. Joost voor de richting fotografie. Daarnaast werk ik als leerkracht op een basisschool in Rotterdam.
Tijdens mijn eindexamen kwam ik erachter dat ik zelf zwanger was en nu nog steeds ben. Ik merk dat een zwangerschap je als mens heel erg doet veranderen. Geïnspireerd door deze eigen ervaring zou ik graag een fotoproject willen opzetten. En zou het leuk zijn als jij daar aan mee zou willen werken.
Mijn projecten zijn niet commercieel, maar erg autonoom. Het wordt dus niet zomaar in de publiciteit gebracht.

Wil je meer weten over dit project of zou je er aan mee willen werken, mail mij dan op het volgende adres:
tasmaniates@gmail.com

Ik hoor graag van je.
Groetjes Tessa Smal
 
Hoi hoi,

Klinkt erg leuk, wat ga je dan precies vastleggen. Echt hoe het lichaam verandert of ook alles in de ongeving want verandert?
Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, nu 10 weken. Maar ik woon helemaal in het oosten van het land (vlakbij hengelo/enschede) Denk dat dat te ver is of niet?

Groetjes Saartje.
 
hallo, hartstikke leuk idee. maar helaas ik woon vlakbij saartje :D
tenzij je een dagje hier in twente wil langskomen
maar wat houdt het in, wat zijn je plannen?
hoeveel weken moet je zwanger zijn?
vrijdag 8 weken als goed is, maar bij de echo overmorgen weten we dat pas zeker

groetjes sabine
 
Hoi Tessa,

Ik woon vlakbij Rotterdam, en zou het ook leuk vinden om mee te doen. Ik ben wel pas 6 1/2 week zwanger, weet niet of dat uit maakt...

Groetjes Inge
 
Goede morgen

ik ben momenteel 29 weken zwanger van mijn eerste kindje en woon in Rotterdam en zou het super leuk vinden model te staan

ik hoor graag van u

groetjes kirsten
 
Terug
Bovenaan