Moe! af

Hey dames, ik ben nu als het goed is 9 weekjes zwanger. En probeer af en toe jullie berichten te lezen maar door de vermoeidheid komt het er niet altijd van.

Ik lees wel hier en daar dat meer dames moe zijn maar ik moet echt oppassen dat ik op me werk niet in slaap val! terwijl ik normaal wel iemand ben die voldoende energie heeft voor iedereen!

Herkennen jullie dit?

Hai,
Ik ben ruim 8 weken zwanger en ook verschrikkelijk moe. Ik moet mezelf echt bezig houden want als ik stil ga zitten val ik in slaap.
Ik hoop echt dat het met de 12 weken grens over is want dit is ook niks zo met onze peuter van 2 die natuurlijk lekker veel energie heeft.

Succes en probeer zoveel mogelijk rust te pakken als het mogelijk is.

X

Hier nog een!
Het Verschilt bij mij van dag tot dag vanaf wanneer de moeheid begint. De ene dag om half twee 's middags en de andere dag pas tegen de avond.
En ja, dan kan ik ook gewoon in slaap vallen met twee kinderen spelend en gillend om me heen-:)

Tis toch wat!! Maar ik blijf zeggen, dit allemaal beter dan misselijk zijn!
Gelukkig gaat het ook weer over, ik ben ook een bezige bij, dus zal voor mij ook wel heel fijn zijn, wat meer energie.

liefs

hahah idd heel herkenbaar... ik lig gemiddeld 3 keer per week tussen 7 en half 8 al op bed, direct na mn zoontje aan.. andere avonden tussen half 9 en half 10 langer op zijn lukt echt niet en dan nog bek af steeds.,.. Maar tis allemaal voor een goed doel. Vind het alleen zo ongezellig voor mn man.
En dan ook nog overdag slapen he als ik niet hoef werken,
werk ik wel zoals vandaag moet ik echt bezig blijven anders ben ik ook zo vertrokken...

Heel herkenbaar! Ik ben nu 7 weken zwanger en ook ik lig er rond half 9 in. Ik ben ook al een aantal keer eerder van mijn werk naar huis gegaan om te slapen. Dus hier is het ook niet erg levendig... Ik hou me maar voor dat het voor een goed doel is, alhoewel de zekerheid nog ontbreekt...

Sterkte allemaal!

ik herken dit ook..

zat vanmorgen bij de kapper.. en ik viel gewoon bijna in slaap.. echt erg..

ik heb erge dagen en minder erge dagen met de vermoeidheid.. maar gelukkig heb ik verder nergens last van.

xxx

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zo moe is!
Vindt het ook erg ongezellig, had gister wat vrienden op bezoek die nog niet weten dat we zwanger zijn, die steeds vroegen of ik wel goed sliep etc hahah ze moesten eens weten :) !

Terug
Bovenaan