Moe...een kort lontje...en dan die man van mij:s

Hey ladies...
Ff zeuren hoor. Ik ben moe! En manlief: die denkt vooral aan z'n eigen slaapje...
Kortom ik draai telkens voor onze uk op.. Nu vind ik dat niet heel erg hoor...maar nu ff wel want uk ben zo moe!! Ik wil ook wel 's gewoon blijven liggen;)
Nu geef ik net geen bv meer en moet ik dus vanaf dinsdag weer aan t werk...nou hihi ik wens die kerel van mij dr suc6 mee volgende wk;)
Zooooo ff van me afgezeikt ;)

O dat is balen zeg!!!
Vanaf nu dus van te voren af spreken wie er "dienst" heeft snachts!!!
Hier heb ik manlief gelukkig goed "afgericht" haha! Vanaf de eerste nacht doen we alles om-en-om (ik heb geen bv gegeven en Lisse sliep na 3 dagen al door, dat scheelt) dus hier vrij fitte mama. We doen hier ook al jaren dat zaterdag uitslaapdag van mijn man is en zondag mag ik uitslapen. daar kijk ik altijd hele week naar uit! (en natuurlijk vaak weekend weg zonder kids om lekker samen bij te slapen en uit te rusten!).

Oh dat is balen dat je er alleen voor staat.

ik hoef nog niet te werken maar mijn vriend die staat geregeld naast het bedje van ons kleine meisje om haar de fles te geven. Ze drinkt om 6 uur de eerste fles dus dat is ook niet midden in de nacht maar toch het is heel fijn om het samen te doen. en de ene keer slaapt de een langer en de adnere x de ander.

Als je bv geeft is het logisch dat je er alleen voor staat maar nu je de fles geeft wordt het een ander verhaal. Dat is juist zo fijn aan het flesje... je kunt ook eens blijven liggen. Spreek af dat je het samen gaat doen. En hoe je dat gaat doen. Ik vind het zelf nl onredelijk om van je man/vriend te verwachten dat ie ook 's nachts uit zijn bed komt als hij de hele dag moet werken en jij eventueel 's middags nog een uurtje slaap kan pakken. Ik lig nl zelf geregeld een middagdutje te doen als Sven weer een nacht slecht geslapen heeft.
Maar als ons kleintje een paar nachten echt veel wakker is doen we het wel samen (als ik doodop ben en ik echt support nodig heb), als ik moet werken doen we het zowiezo samen. En mijn man doet altijd de avondvoeding, dus ik ga al vroeg naar bed om wat uurtjes te pakken.
Toen sven nog 's nachts kwam deden we in het weekend altijd om en om. Dus de ene nacht deed ik 's nachts en hij vroeg en de andere nacht andersom. En uitslapen om de beurt.

Succes!

hmm balen meid! hopelijk kun je het toch bespreekbaar maken, en er samen uit komen! Het is voor jou ook belangrijk om bij te tanken... Mijn man heeft de ene week vroege dienst (half 5 de wekker) en de andere week late dienst ( 9 uur de wekker) als hij vroege dienst heeft doe ik alle nachten, maar als hij late dienst heeft, of het is weekend doen we het om en om :)! Ik mag vanacht weer een hele nacht slapen haha kijk er nu alweer naar uit...

tja die mannen he.... snappen niet altijd dat wij ook moe kunnen zijn na een hele dag zorgen, sjouwen en schoonmaken hahaha. Wat dat betreft kijk ik ook wel een beetje uit naar weer gaan werken. Zo zijn de taken nog beter verdeeld. Wij gaan alletwee nl. minder werken en dan zal manlief ook schoon moeten maken, zorgen en werken :). Eigenlijk heb ik ook niets te klagen hoor. Manlief helpt waar hij kan en zorgt ook voor de kleine. 's Nachts doen we samen, de een haalt het flesje en de ander verschoond hem. De kleine slaapt de laatste week door 's nachts en dat maakt een hoop verschil.

Uhu mannen... die van mij valt (per ongeluk) op de bank op slaap jaja...
Maar goed ik ben nog vrij hij werkt heeft een eigen bedrijf en moet zijn geld vooral in de zomermaanden verdienen dus tja.
Ik geef bv en als ik de ochtendvoeding heb gegeven en hij is nog thuis gaat hij met Bryan naar beneden en kan ik nog even liggen of lekker uitgebried douchen.
Ik heb ook een kolf gehaald en 2x een avond met de meiden weg geweest, daar laat je batterij ook weer van op.
Wat je ook kan doen is kolven en hem de laatste voeding geven en zelf vroeg naar bed!?!

Terug
Bovenaan