Moe en allerlei emoties tips

Hoi dames,

Ik weet dat het er bij hoort maar ik heb er de hele zwangerschap (alleen in het begin) nog geen last van gehad, dus ik vind het nu lastig om en aan toe te geven en vind ik het lastig om er mee om te gaan.
Deze week ben ik heel erg moe, dan weer chagrijnig, verdrietig, geirriteerd en alles wat er bij komt kijken
Wat ik zelf super irritant vind en ook vooral omdat ik ervoor echt veel energie had
Ik merk ook dat mijn buik deze week echt een groei spurt heeft gehad, dus de kleine wss ook. Dus het is ook niet zo gek dat er zoveel me me gebeurt
Vast herkenbaar voor jullie?

En het stomme is dat ik weet dat het er allemaal bij hoort maar toch vind ik het lastig hihi
 
Je mag het ook lastig vinden.. Dit is je gevoel op dit moment. Laat het er zijn en accepteer je gevoel. Dan kan je het makkelijker een plekje geven. 
Want ook ben je er klaar mee. Je hebt vooralsnog een goede zwangerschap en echt voor je het weet is het voorbij. En heb je er een prachtig wonder voor terug. Maar als t lukt genieten van deze, soms wat emotionele, periode. 
Fijne zwangerschap nog!!
 
Dat is voor mij wel herkenbaar, zelf denk ik dat het misschien komt door de drukte met de feestdagen...
We moeten ons er aan toegeven en rusten wanneer nodig..
ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan. De tip is voor mij ook zeer waardevol! Dankje!
 
Terug
Bovenaan