moe en alles doet zeer.. herkennen jullie ditt?

ben elke keer nog zo moe en mijn hb wasniet schrikbarend. en alles det na inspanning zeer mijn bekken, mijn buik de ene keer alleen de onderkant dan helemaal (geen harde buiken) zijn het nou je banden ofiets? weet het niet goed en maak me toch ondanks 3 zwangerschappen best wel beetje zorgen.

Ja ik herken het. ik heb ook dagen dat alles me zeer doet en ik compleet uitgeput ben.. kan dan ook nog om alles huilen.. gelukkig heb ik ook veel goede dagen. we zijn nu al zo ver! Ik hou me eraan vast waar we het voor doen, ons kindje, ons wondertje:)

HOi heb ik ook last van. Heb dagelijks pijn in mijn buik en bekken. Kan er soms helemaal erg verdrietig van worden.
Dinsdag naar de Vk en dan maar over hebben

xxx sterkte

hier bekkeninstabiliteit, na lang zitten of veel opstaan of lopen doen mijn billen zeer, net alsof je gigantisch spierpijn in je billen hebt
ook de onderrrug doet pijn en het kan uitstralen naar de voorkant

aan de voorkant ook soms gevoel alsof er zand in mijn heupgewricht zit, maar dat is mijn eigen labiele gewricht die dan ff niet helemaal goed zit

chronisch moe komt bij mij door de hormonen, daar kan ik niet tegen en verdwijnt op eht moment dat de placenta eruit is, daar kijk ik dus heel erg naar uit!

was ook eentje hier op de mamaclub die rug en buikpijn had en bleken weeen te zijn! dus toch ff bellen anders voor de zekerheid?

Gelukkig valt het hier nog erg mee met de pijntjes,soms wel last in mn onderrug met bukken op het werk.maar verder geen last van mn buik,wat ik bij mn 1ste en 2de zwangerschap ook veel meer had....zal mn lijf wennen aan zwanger zijn?haha....

verder wel veel moe,maar dat zal ook wel komen omdat er al 2 kleintjes rondlopen en door mn werk en huishouden(op het moment veel aan het tobben met de jongste,zn 3de kuurtje gehad,keel en oorontsteking,nu mag ik door naar de K.N.O arts,dus laatste tijd slechte nachten,waardoor mn weerstand daalt en nu snotverkouden bent en mn mond vol aften zit,en dat doet zo een zeer!!

iedereen sterkte met de kwaaltjes en kop op!nog zo een 2 a 3 maanden dan hebben we onze wondertjes!

liefs jootje

Ik heb weinig last, af en toe wat vochtophoping in de enkels. En bij te lang lopen last van mijn onderrug.
Kom net terug van de vk en die keek mij met grote ogen aan dat ik nog 40 uur werk... Als t nog gaat dan gaat t toch nog? Of moet ik minderen met werken? Ik begin nu te twijfelen!

Terug
Bovenaan