Moe en ben het zat

Hallo dames,vandaag 39weken,slaap slecht kan amper lopen want de kleine zit zo laag en een hoop gerommel maar verder niks,vandaag mn oudste zoon jarig alweer13en hy had gehoopt dat zn zusje vandaag geboren zou worden hihi,maarja heb nog wel paar uurtjes natuurlijk.maar ben het ondertussen wel zat,succes allemaal verder liefs van mij

wat ben ik ergens blij dat er ook andere vrouwen zijn die het zat zijn! Nu moet ik nog wel even, maar ja het kind ligt overal tegenaan en dat begint nu wel erg storend te worden en vooral dat rustig houden en niet teveel doen blijf ik lastig vinden..
veel succes en voor je zoon hoop ik uiteraard dat het vandaag begint ;-) succes met de laatste loodjes

Gefeliciteerd met je zoon!! Wat een grote kerel alweer met zijn 13 jaar! Ik ben ook heeeeel erg moe en slaap ook helemaal niet meer. Bovendien begin ik nu (tis de 4e) ineens bang te worden voor wat er allemaal mis kan gaan en zijn en dan kan ik helemaal niet meer de slaap vatten.....zucht.....Vandaag ook 39 weken dus het zal niet heel lang meer duren....

hier t zelfde!
ben ook 39 weken vandaag ( ohnee das inmiddels weer gister...haha)
maar kan ook niet slapen...t is nu half 3..kan je nagaan!
ben zwanger van de 4e..en ook zo bang...3 gezonde kids...wie heeft dat nou?...dan is er vast iets mis...of er gaat wat mis bij de bevalling..( enge gedachtes)...bbrr...

gefeliciteerd met je zoon...en sterkte...t zal mij benieuwen wanneer we onze frummels in de armen mogen houden

Hier nu 35+6, dus ik moet nog iets langer. Vorige week was het even fijn aan't rommelen, maar nu alweer een paar dagen rustig en dan gaat het eigenlijk wel prima. Ben erg benieuwd hoe ik er over 3 weken bij zit, als ik jullie zo hoor! Sterkte!

heey rianfesan volgens mij lopen wij ook gelijk op of niet qua weken zwanger,nou ik kan echt niet meer.lopen gaat zo moeilijk en slapen nog minder,gewoon veel last van harde buiken en steken,pfff.mn buik is nieteens zo dik,bij mn vorige zwangerschappen was ik tonnetje rond.maar het rommelt nu zolang en zet maar niet door en dat maakt me zo moe nu,maarja genoeg geklaagd,we w8 af he hihi.jij ook succes verder

.

Terug
Bovenaan