moe en buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

sinds vorige week zondag eigenlijk heel de tijd al erg moe. vorige week ook wel een week met elke nacht max 6,5 uur slaap. Afgelopen vrijdag/zaterdag een nacht van 12 uur gehad. Maar het opstaan geeft zoveel problemen. Want als ik eenmaal bezig ben, dan is er niets meer aan de hand.

Zaterdag had ik elke keer wat last van mijn buik als ik had gegeten. Gisteren en vanmorgen werd ik met buikpijn wakker. Iets kleins gegeten, maar dat hield daar niet tegen. Gisteren buikpijn toenik trek had en toen ik wat had gegeten, toen bleef ik ook eerst nog buikpijn houden. Trok heel langzaam weg.

Ik snap mijn lichaam niet meer. :'(

Zelf het ik geen idee waarbijdit kan horen.
Hebben jullie een idee?

Mogelijk de uitslag van vorige week?
Mogelijk evt een zwangerschap?

Vandaag of volgende week maandag mijn NOD.
In mijn gedachten zeg ik wel elke keer. Laat nu die NOD maar komen! Kunnen we weer verder klussen. :)

Ik weet het niet Heleen, t blijft lastig omdat naderende ongi en zwangerschap zo op elkaar lijken. Ik weet bij mijn vorige zwangerschap dat ik ineens met fietsen haast niet vooruit kwam omdat ik zo moe was, maar ik was zeker niet dag en nacht moe in het begin. En buikpijn heb ik nooit gehad in het begin mijn zwangerschap. Wel kramperig gevoel (maar dat lijkt weer op ongi) en uiteindelijk na een week of 7 ook misselijkheid. Maar dat was niet vanaf het begin en kwam ook niet uit mijn buik.

Het enige wat erop zit is afwachten.. Of testen natuurlijk.
Wenser

Het is bij elk persoon anders..
Toen ik zwanger was van mijn zoon was ik dood op op vrije dagen sliep ik zo 15 tot 20 uur op een dag en had erg last van krampen in de onderbuik..

Maar goed ben eerder zwanger geweest en toen had ik totaal geen klachten en liep zelfs mijn ongesteld heid door en wis ik het pas met ruim 10weken

Hier ook doodmoe....l ook geen flauwidee hoe het komt. Slaap voldoende maar kan mijn bed niet uitkomen en de rest vd dag moeeee. Denk niet dat ik zwanger ben mijn nod is vrijdag..... We zullen zien. Raar lichaam hebben we toch!

Dit vieze weer doet ook niet veel goeds een lichaam heeft nou eenmaal vit d nodig

Met het eten herken ik wel van mijn vorige zwangerschap.Kunnen inderdaad ook gewoon hormonen zijn, heb het ook een paar keer gehad voor en tijdens me ongi. Vervelend he al die klachten. Ik voelde de eerste weken van mijn zwangerschap niet. Pas vanaf zes, zeven weken kreeg ik klachten. Denk daar nu ook vaak aan dan kan mijn gedachten een beetje afleiden anders maak jezelf helemaal gek. Ik duim voor je dat het bij jouw een goed teken is.
gr.

Dankjewel dames.

Die moeheid die blijft wel. Ik kan wel gewoon werken... maar als ik maar even de kans krijg om te zitten en mijn ogen te sluiten... dan doe ik dat het liefst. Slaap wel voldoende.

Gistermiddag opeens wat steken leek wel bij mijn linker lies. Nog nooit gehad. Vanmorgen ook alweer...

Denk niet dat ik zwanger ben, maar het is allemaal wel vervelend.

Testen? Dat wordt dan volgende week dinsdag. Aangezien als ik dan nog niet ongi ben geweest op maandag. (langste cyclus dagen heb ik dan overtroffen) dan test ik. En op die dinsdagmiddag moet ik voor een MRI. Dan willen ze ook duidelijk hebben of je wel/niet zwanger bent.

Qua eten, tsja, ik eet hetzelfde. Nu wel iets meer vis, vind ik in de zomer altijd lekkerder en frisser. Zelfs bij de bereiding let ik eral op dat het wel gebakken enzo moet zijn.

Misschien wel gewoon toe aan vakantie. Maar dat duurt nog 6,5 week.

Terug
Bovenaan