Moe en misselijk...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!
Ik heb rond 7 augustus mijn ei gehad (eerder dan verwacht), dus mijn NOD is ergens volgend weekend. Nou ben ik al een paar dagen misselijk en moe (slaap ook erg slecht). Zijn er mensen die dit herkennen..??

Hoi Simone,

Ik zit in dezelfde periode als jij. Ik heb ook hetzelfde gevoel. Ik ben al 4 dagen misselijk n snel moe. Alleen slaap ik 's nachts best goed. Ik word alleen om 4.00 uur wakker. Ik vind het wel leuk dat er iemand is die ook indezelfde periode valt. Ik ga volgende week, als mijn NOD wat langer duurt meteen testen hoor. Ik kan niet wachten.

Groetjes

Hallo Simone en Paris,

Ook ik zit in dezelfde periode, leuk dat we samen kunnen aftellen!
Ik heb alleen last van veel honger en maagkrampen als ik niet snel genoeg eet. Verder duizeligheid en erg moe.

Ik reken nergens op deze maand, aangezien we niet echt hebben kunnen klussen, maar duim wel stiekem voor mezelf en alle anderen natuurlijk!

Groetjes,
Jade

Spannend he, meiden! Wij gaan a.s. zondag op vakantie, en als ik dan nog niet ongi ben, neem ik een testje mee. Zou wel een geweldig begin van de vakantie zijn.... Maar mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden, dus laat ik er nou maar van uit gaan dat ik gewoon ongi word.

Tja....het kan zijn dat je lichaam je voor de gek houdt.....ik had ook een volle week voor mijn nod al overal last van en had een positieve test. Dus je ziet het:alles is mogelijk ! XXX

Veel plezier Simone op vakantie, ik zal voor je duimen!!!!

Ik vind het wel leuk om zo samen met anderen af tellen. Veel succes allebei he!!!!

Groetjes en tot gauw!!

Terug
Bovenaan