moe en misselijk

Aaaargh wat kunnen 'bazen' toch een energie van je wegvreten.

Mijn beslissing om te gaan solliciteren is een goed, eindelijk weer een stap in mijn toekomst. Het is gewoon duidelijk, dit bedrijf heeft mij niets meer te bieden en is nu niets anders dan een energievreter.

Maar goed ik ben dus moe en misselijk, vooralsnog hou ik het er maar op dat de stress op mijn werk hiervan de grootste oorzaak is en niet een klein hummeltje dat in mij aan het groeien is.

Mijn temp is stijgende dat wel, maar ik durf nog niet te hopen.

Overigens heb ik vanmorgen even voor de grap gepeddeld. Ik ben zwnager van een drieling. Jaja ongelooflijk maar waar. 2 meisjes en een jochie.
Ik neem het maar niet te serieus.

Groetjes
Miep

Hai Miep
Balen joh, ik weet alles van stress op het werk. Grrr ben daarom niet echt geheel ongelukkig dat ik nu in de ww loop. Ik hoop voor je dat je stress veroorzaakt worden door zwangerschapshormonen .
Wanneer heb je nou die sollicitatie?
Oh ja en wat is peddelen? Je bedoelt pendelen?
liefs Costa

Hahahaha Costa,

tuurlijk bedoel ik pendelen, ik had de tikfout niet eens gezien. Best
wel een stomme fout waardoor er ineens iets heel anders staat.

Groetjes

Miep

stil????? volgens mij hebben ze stiekum een feestje met zn allen.........

en wij dan????????

nou ja dat heb je met ww'ers, die hebben niks beters te doen  dan achter die eeuwige pc te zitten. En het is takkeweer ook nog dus uuhhh....leef je maar uit hoor, ik ben er ook

Dan doe ik ook maar mee! Heb ook gewerkt vandaag en heb volgende week vakantie, moet me echt ff door deze week heen slepen!!!
Wie 'n koffers pakt is reizende zeggen ze bij ons altijd Miep, als je eenmaal die beslissing hebt genomen duurt het nog zo lang en dat kan dan best frustrerend zijn niet? Maar deze week heb je je gesprek toch?
Zullen voor je duimen!
Hierbij wat ontspanning:

Hiep hoi
ik wil ook een massage!!! Heb al sinds 3 weken buikpijn en lage rugpijn (geeeeen idee wat het is want ben vandaag op dag 23 gaan bloeden, nog niet heftig dus we zien wel...)
Mijn lijf is behoorlijk van slag af. En wauw ja een vakantie....heeeeeeeeerlijk. Ja, zul je denken, die heeft iedere dag vakantie. Nou wel vrij ja maar ik kan niks leuks doen, geen centen
Heb 28 juli reintegratie gesprek want als ik elke afwijzing ga tellen wordt ik cijfermoe....

Nou hier onweert t momenteel dus niet alleen gedonder in me buik maar ook buiten!!!

hoor weer van jullie?

x Costa

Terug
Bovenaan