Moe en nergens zin in

Hee mensen!
Ik ben nu net voor de eerste keer 7 weken zwanger. Ik vind het echt geweldig dat ik een kindje krijg. Maar ik vind het iets minder dat ik echt nergens meer zin in heb , volgende week ben ik jarig en ik verheug me er niet eens meer op. Ik wil liever de hele dag in Mn bed blijven liggen. Iemand tips om toch lekker met motivatie naar t werk te gaan ?

Je moet er echt even door heen..  had tot zelf ook tot wel 12 13 week. Daarna ga je je beter voelen en ook weer wat actiever. Ben nu zelf 26 week en merk dat ik nu weer futlozer word. De verandering en de kleine vragen een hele boel van jou energie. 
Hoort er echt bij.. maar straks als die kleine eenmaal zich laat voelen enzo dan krijg je weer een enorme boost en dan denk je o ja het is het allemaal waard hihi 

ik ben zelf nu ook 7+3 zwanger en snap je gevoel. Bij mij is het wel meer dat als ik lang sta of loop of in een drukke omgeving ben dat ik helemaal niet lekker wordt. Sowieso ben ik erg moe. Denk dat de enige tip die ik kan geven "doorzetten" is. 
snap dat dat moeilijk kan zijn. Op het moment kan ik niet echt genieten van het feit dat ik zwanger ben.. Misschien heeft het er ook mee te maken dst er natuurlijk nog niks te zien valt.
voel me soms een beetje een aansteller terwijl ik ook weer weet dat ik me niet aanstel.
maar hele dag bankhangen of in bed liggen... Heerlijk!!

hey hey,
snap precies wat je bedoelt!
9 weken zwanger van een tweeling en constant moe.  
ben ik vrij slaap ik vaak , moet ik werken is het knop om en doorzetten.
heb helaas geen tips voor je

Ja heeel herkenbaar met beide zwangerschappen! Sorry, geen tips je moet hier echt even doorheen! Het gaat namelijk weer weg, volgens mij vanaf de 3e maand wordt het beter. Aan het einde van de zwangerschap komt het weer terug, daar zit ik nu in :) 
Trouwens nog gefeliciteerd+

Hey!! 
Ik snap je helemaal!! Ik ben 13 weken en zelfde verhaal hier. Ook ben ik volgende week jarig maar sta er niet op te wachten. Als het aan mij ligt dan skip ik het dit jaar. Een flesje floradix kan je misschien een boost geven
Ff doorzetten dus :) 

Lieve meiden dankjewel voor jullie antwoord en felicitaties. 
Ik heb er ook heel veel last van als ik lang sta ik het gevoel heb dat ik door mijn benen ga zakken. Ik werk in de horeca dus die uurtjes zijn niet zomaar iets. Ook ik kan nog niet echt genieten van mijn zwangerschap ondanks dat we al zoveel geregeld hebben. Baby kamer is al uitgezocht noem het maar op. Jullie ook allemaal gefeliciteerd en nog heel veel succes 

Terug
Bovenaan