moe en slecht slapen

Wie herkent dit? Ik ben nu 6 weken zwanger en ik ben dood en doodmoe. Maar toch slaap ik heel slecht terwijl ik s'avonds bijna omval.
Tevens veel last van darmkrampen die nogal pijnlijk zijn.
 
Dit kan heel goed in het begin van de zwangerschap. Door de hormonen slaap je onrustig, droom je veel en ben je sneller wakker. Het is allemaal nieuw voor je en zwanger zijn moet je echt even verwerken. Je zou wat homeopathische middeltjes kunnen proberen, die je wel mag nemen. Het kan altijd iets helpen.
Je darmen worden door de hormonen zo'n beetje stil gelegd is mijn ervaring altijd. Ik verstopte altijd helemaal. Mijn redder in nood was magnesiumoxidesulfaat... wat een mond vol... je kan het bij de apotheek halen en kost bijna niks. Ik was toen van de verstopping verlost en kon weer goed naar de wc... scheelde een hoop krampen.
 
Ik ben nu ook 6 weken zwanger en het is heel herkenbaar. doodmoe, maar slapen vergeet het maar.
ook darmproblemen herken ik, al is het bij mij wat rommelig, niet echt pijnlijk. Maar leuk is anders. ik vind het ook moeilijk om te beoordelen wat nu van die rommelige onderbuik van mijn darmen af komt of door iets anders komt en wat evt een probleem met de zwangerschap kan betekenen. Dit maakt me erg onzeker.
 
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb ook ontzettend veel last van vermoeidheid. Daarnaast ook veel misselijk. Darmproblemen herken ik niet. Gevoelige borsten heb ik wel.
 
Terug
Bovenaan