moe en voel me anders wie herkend dit?

A

Anoniem

Guest
Mijn eisprong is net geweest......we hebben natuurlijk flink geklust maar sinds een paar dagen ben ik rond de klok van 12 s'middags alweer moe en dan bedoel ik ook echt moe zware ogen en zin in slaap.

Daarnaast voel ik me ook anders.....Kan het het best beschrijven alsof het lijkt of je net verliefd ben beetje vreemd gevoel in je buik leeg in je hoofd en kan soms erg afwezig zijn?

Zou het raak kunnen zijn?

ik hoor graag jullie mening!

Groetjes

Oja nog helemaal vergeten maar er zit nog steeds slijm op mijn wc papier terwijl ik gister met een ovutest alweer negatief teste!!

ook ik ben in afwachting.
heb sinds en paar dagen rare dingen.
oprispingen gehad moe.drukkend gevoel in mijn hoofd.
steekje bij mijn vulva.tepels zijn gevoelig.
ik sport overigens wel gewoon.fitness
maandag is mijn nod .

sterkte

yvon

Hoi hoi,

Nou ik herken dat, dat anders voelen. Ik weet ook niet waar dat vandaan komt. Maar wat ik wel van Yvon herken is het pijn in de borsten en steekjes onder in mn buik. Heb ik zo ver ik weet allemaal nog nooit eerder gehad. Ben haast van overtuigd dat het allemaal goed zit. Maar ja, ik weet dat het gebasseerd is op niks. Ik kan volgende week zaterdag pas een test doen. Dus....
Ik vind het wel heerlijk om mn ideeen/gevoel hier in te kunnen tikken want een "normaal" iemand zou je toch voor gek verklaren. hihihi

Von

hoi hoi

alvast bedankt voor jullie reactie's.

Hmm ben dus niet de enige wat ik vind voor mezelf de dingen die ik nu heb zo vroeg had namelijk maandag pas mijn ei en daarvoor goed geklust dus heb ik werkelijk geen idee alleen dat slijm blijft me verbazen heb dat ook niet de hele dag maar 1 of 2 keer op een dag.

Von wij lopen gelijk in het wachten nou ja ik moet ja liever niet natuurlijk volgende week zondag ongesteld worden.....Kunnen we mooi samen aftellen.

Ik duim voor je en merk   ik nog meer aan mezelf dan meld ik dat natuurlijk.

Liefs moi28( inmiddels 29)

Terug
Bovenaan