moe en wachten

hey

hebben jullie dat nou ook het moe zijn,slecht slapen en het wachten wanneer de klein enou komt. als er nou eens een echt datum voor stond dat het dan echt geboren wordt haha

dat wachten vind ik maar nix gebeurt het vanacht of over 4 weken je weet het maar nooit pfff.

ligt dit aan mij of hebben dit meer mensen. slaap er super slecht hoor veel last van mn rug afgelopen week weet niet meer hoe ik moet liggen.maja moet er iets voor over hebben.

ben nu 37 weken dus het kan komen ben benieuwd wens iedereen succes.

Ik herken het helemaal. Ben nu ruim 38 weken en had stiekem al gehoopt dat de baby geboren zou zijn. Het wachten duurt zoooo lang. Vannacht weer erg slecht geslapen. Pas toen mijn vriend naar zijn werk ging om 8.00 heb ik nog wat geslapen..... En dan de vraag: Wanneer komt d ebaby nou? Nu of over 3 weken????
We hebben er geen controle op, helaas....

ik ben morgen 39 weken en heb me de afgelopen week eigenlijk meer aangeleerd dat het komt waarneer het komt
me elke dag druk maken of bezig houden met zou het vandaag zijn dat doe ik niet meer
zo maak ik mezelf hellemaal gek en zo schiet het ook gewoon niet op
en zo lijken de dagen voor mij alleen maar lanegr te duren
ik verwacht onze zoon volgende week ergens en mijn man denkt zelf dat dit manneke dit weekend al komt nou ik zie het vanzelf wel en ik voel het al hellemaal hihi

probeer gewoon je hoofd er niet teveel over na te laten denken zo kan het zelfs zijn dat je hoofd je lichaam voor de gek gaat houden en je op den duur opeens dingen gaat voelen die er nog niet echt zijn

ik hoop ook dat ons ventje snel er is alleen moet ik ook gewoon nog max 2 weken wachten

Gelukkig heb ik wel wat duidelijkheid.
Ben nu 37 w 2d en het is een flinke baby denken ze.
Is het 3 okt nog niet dan wordt ik ingeleid en lukt dat niet dan een ks.

Morgen ben ik ook 39 weken zwanger en van mij mocht hij een aantal weken geleden al komen, omdat ze denken dat de baby groter is dan gemiddeld. Ik ben ook heel erg bezig met wanneer de baby komt, mijn lichaam houdt me constant voor de gek. Dan denk ik weer dat ik vruchtwater verlies, maar als ik het opvang dan is het gewoon urine. Ook heb ik al last van voorweeën gehad en zo. De nachten zijn lastig en afwisselend goed en slecht.

Ik probeer me nu ook per dag te focussen op iets anders, klusjes in huis, kleine boodschapjes etc. Mijn dochtertje begint de spanning ook te voelen en tot overmaat van ramp zit mijn man nog 2 dagen in Duitsland, zo'n 750 km weg van ons.

Toch probeer ik positief te blijven en de tijd te doden...

@natalie78, ik wil je niet ontmoedigen hoor maar tegen mij hebben ze ook gezegd dat ze het bij 40/41 weken gaan inleiden omdat het kindje aan de grote kant blijkt te zijn.

Van de week (ik ben nu 38.5 wk) weer bij de vk geweest en die heeft dit plannetje van de baan geveegd, nergens voor nodig om in te leiden als het kindje nog goed zit.
Dit komt vooral omdat ik zelf ook aan de grote kant ben dus hun geen probleem zien als het wat langer blijft zitten.

Moet zeggen dat ik de laatste paar dagen het een beetje zat begin te worden. Ik weet niet echt meer wat ik moet doen, ik ga me vervelen maar heb ook niet echt zin om wat te doen. Dagen duren lang zo. Ik zou toch ook wel graag een datum willen weten wanneer het gaat gebeuren...maar helaas zo werkt het niet :)

Ja hoor!! Ik ook!
Ben er ook wel klaar mee!
Ik ben nu 38 week en de dagen duren lang en mijn humeur word er zeker niet beter op.
En dan te bedenken dat het ook nog wel 4 week zou kunnen duren pffff
Probeer wat afleiding te zoeken maar dat werkt niet echt.
Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben,
Spannende tijden!!
Sterkte iedereen!!

gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo over denkt haha.

ik zit ook op zwangergym daarbij zn er al 2 bevallen dan komt het zo dichtrbij maar eigenlijk ook weer niet idd als het nog 4 weken duurt haha.

we zien hetw el.

allemaal afleiding zoeken dus haha.

Terug
Bovenaan