moe en weinig energie

ik ben op het moment elke keer zo moe, heb weinig energie en ook af en toe duizelig. verlosk dacht lage bloeddruk maar ik denk gewoon laag ijzer.. herkennen jullie dit

Als je een lage bloeddruk hebt kan je proberen om wat drop te eten.. Ik heb altijd al een lage bloeddruk gehad en mij helpt het wel om een dropje te eten als ik me een beetje flauw voel. Misschien komt het ook omdat je nu eindelijk een beetje tot rust komt? Dat je lichaam er gewoon echt even aan toe geeft, nu kan het nog.

ja weetje wat het is ik blijf altijd maar rennen en nu ben keigenlijk bijna klaar op me keuken na.dus kan ook zijn dat hetgewoon ff klaar is..

Herken het mn enige kwaaltje die duizeligheid en oververmoeidheid.... lekker rustig aan doen die laatste weken dan komt t vast goed...

Ow ja hoor!hier ook enorm moe vaak,hier ook vaak een onderdruk van tussen de 50a 65 hoger nooit,ben soms heel de dag misselijk van,daarnaast hebben we natuurlijk ook een gezin dat vraagt ook veel energie vergeet dat niet...ben zelf ook aan de floradix en helpt wel een beetje...maar goed buiten dat zou ik ook meer rust moeten nemen,ben vaak ook in de weer met huishouden,kids,kan gewoon geen uur stil zitten,en sochends is het om 7,15 weer opstaan om dochter naar school te brengen maarja we kunnen het...nog even ga denk wel genieten nu van mn kraamweek en proberen lang in bed te blijven haha...bij die andere niet gelukt na 2 dagen al beneden...maar ga nu ook maar eens echt genieten van die laatste keer

liefs jootje

he gelukkig ben kniet de enige. je hebt idd je gezin ook nog en nu de laatste dagen erbij dat k erg slecht slaap. heb nu verlosk gebeld en gevraagd of kzonodig iets mag innemen voor het slapen.
je bent gewoon op als je opkomt en jekan dat niet hebben met gezin en alles er om heen..

Heeft je vk dan niet gezegd dat ze je ijzerwaarde even wilden checken? Bij mij doen ze dat meteen om het uit te sluiten. Anders kun je het ook bij de huisarts laten checken. Lijkt me wel handig om te weten, zeker met een bevalling in het vooruitzicht waarbij je veel bloed verliest. Beter dat je het weet, dan kun je er nog wat aan doen misschien.
In de laatste paar weken ben je overigens wel veel sneller en meer moe dan in de weken daarvoor. Je lichaam bereidt zich voor.

Terug
Bovenaan