Wat een verschil. Gister voelde ik me echt super, vol energie en nergens last van.
Vandaag daarentegen.....pfffff.
Slecht geslapen, veel harde buiken. Kom de trap niet meer op zonder buiten adem te raken en met loodzware benen. En de hele tijd zo'n zeurende hoofdpijn.
Gelukkig vanmiddag 1,5 uur kunnen slapen. Normaal gesproken lukt me dat niet maar nu ging ik liggen en weg was ik.
Wat een verschil met gister zeg. Ben er nu ff helemaal klaar mee.
Ben dood moe maar wil nog niet naar bed want anders ben ik bang dat ik vannacht weer wakker lig.
Ben ook klaar me de hele dag/avond niets anders kunnen dan 'rustig aan'. Wil mijn lijf wel weer terug.
Al kijk ik ook erg tegen de bevalling op.
Zucht....goed.....dit was even een klaag zang van mij.
Hopelijk vannacht weer een goede nacht en morgen weer fitter.
Groetjes mama3007
Vandaag daarentegen.....pfffff.
Slecht geslapen, veel harde buiken. Kom de trap niet meer op zonder buiten adem te raken en met loodzware benen. En de hele tijd zo'n zeurende hoofdpijn.
Gelukkig vanmiddag 1,5 uur kunnen slapen. Normaal gesproken lukt me dat niet maar nu ging ik liggen en weg was ik.
Wat een verschil met gister zeg. Ben er nu ff helemaal klaar mee.
Ben dood moe maar wil nog niet naar bed want anders ben ik bang dat ik vannacht weer wakker lig.
Ben ook klaar me de hele dag/avond niets anders kunnen dan 'rustig aan'. Wil mijn lijf wel weer terug.
Al kijk ik ook erg tegen de bevalling op.
Zucht....goed.....dit was even een klaag zang van mij.
Hopelijk vannacht weer een goede nacht en morgen weer fitter.
Groetjes mama3007