Moe, harde buiken....pfffff

Wat een verschil. Gister voelde ik me echt super, vol energie en nergens last van.
Vandaag daarentegen.....pfffff.
Slecht geslapen, veel harde buiken. Kom de trap niet meer op zonder buiten adem te raken en met loodzware benen. En de hele tijd zo'n zeurende hoofdpijn.
Gelukkig vanmiddag 1,5 uur kunnen slapen. Normaal gesproken lukt me dat niet maar nu ging ik liggen en weg was ik.

Wat een verschil met gister zeg. Ben er nu ff helemaal klaar mee.
Ben dood moe maar wil nog niet naar bed want anders ben ik bang dat ik vannacht weer wakker lig.

Ben ook klaar me de hele dag/avond niets anders kunnen dan 'rustig aan'. Wil mijn lijf wel weer terug.
Al kijk ik ook erg tegen de bevalling op.

Zucht....goed.....dit was even een klaag zang van mij.
Hopelijk vannacht weer een goede nacht en morgen weer fitter.

Groetjes mama3007

Herkenbaar, de laatste week ook regelmatig harde buiken, steken in de buik en supermoe en spierpijn. Gisteren deden mn ribben zeer, denk dat wuppie er tegenaan zat...

Mja vandaag een nieuwe dag, ik kijk niet teveel naar buiten (somber weer) en probeer het beetje leuk voor mezelf te maken.
Vanaf morgen officieel bevallingsverlof !

Oh balen zeg, ik ken die dagen ook hoor! Gewoon rustig aan doen hoe frustrerend ook. Bij mij verschilt het ook per dag. Ik denk maar na 1 #$%&** dag komt meestal weer een goede. En elke is er een dag dichter bij de bevalling. Ik heb zin in de bevalling omdat ik nieuwsgierig ben naar de kleine en klaar ben met het zwanger zijn. Maar ook ik zie er tegenop. Niet teveel aan denken :)

Heel herkenbaar..ben er ook wel klaar mee..moe..druk met 3 kids..ook veel harde buiken soms pijnlijk..druk meiske in mn buik..kan geen kant op zonder hulp..
Hoeveel weken ben je nu?

Harde buiken zijn hier ook haast de hele dag aanwezig, en zijn de er niet dan ligt mevrouw wel te porren. Ach ja, nog ff volhouden! We staan al bijna bovenaan!

Terug
Bovenaan