Moe, hoofdpijn, misselijk en last van mijn onderbuik

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Sinds vorige week is het allemaal een beetje aan het rommelen in mijn lijf.
Ben snel moe, lig het liefst de hele dag in bed, heb hoofdpijn en krampen in mijn onderbuik.
Ook heb ik soms last van misselijkheid en mijn borsten zijn wat gevoelig.
Maar volgende week, 22 maart is de dag dat ik wel of niet ongesteld word en misschien omdat het eraan zit te komen dat ik deze klachten heb.
Meestal heb ik dit een week of een paar dagen voor ik ongi word maar heb ik dan meer last van mijn borsten en zeurt mijn lijf.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

Liefs Ram24

Ik heb precies hetzelfde meid!!
Alleen is mijn nod eerder, heb hem op de 21 ste gezet maar het zou zondag of maandag kunnen zijn.

Dus duimen draaien voor ons beide!!!!

Zo irritant is dat he?! Ik kan daar echt gek van worden maar moet toch echt even geduld hebben en afwachten!

Ik ga inderdaad voor ons duimen meid!!!!

kheb hem zelf de 19e voel al paar dagen steken maar dat heb ik elke keer voorafgaand aan ongi wou dat het een keer raak was:( ik duim ook voor jullie meiden xxx

@dbby
Ah meid wat balen voor je!
Maar, een klein lichtpuntje, er zijn veel meiden hier die net als ik de zelfde klachten hebben als ongi worden maar toch zwanger zijn....dus het kan nog!

Hey meid,

Helaas kan ik er niets zinnigs op zeggen. Ben zelf HET voorbeeld van een lichaam dat je gigantisch voor de gek kan houden. Volgens mij is er niemand op dit forum waar dat nog nooit is gebeurd...

Mijn duimen draaien voor een goede afloop volgende week!

Liefs Daisy

Spannend! Hier de zelfde klachten en Nod 21e... Dus afwachten en duimendraaien!!

Terug
Bovenaan