Moe, lusteloos/futloos

Hallo  medezwangeren,

Ik hoop dat iemand me advies/tips kan geven. Ik voel me de laatste dagen zo futloos en zwak ziek en misselijk. Ik ben ook wel paar dagen druk geweest ivm voorbereiden van mijn zoontjes verjaardag. maar wil nu wel weer beetje fit zijn. Volgende week gaan we weekje weg dus wil wel een beetje gezellig doen! Wie heeft er een tip qua vitamines ofzo die me een opkikker geven. Ik hoop dat iemadnd me kan helpen


Gr. Nancy
 
Hoi ,

Je zou floradix kunnen gebruiken ,dit is vloeibaar gemaakt van natuurlijke produkten en bevat alles voedingstoffen om vlug je voorraadje aan te vullen. 2 x per dag .Het helpt beter dan tabletten word namelijk niet zo vlug opgenomen door je lichaam.
Ik heb dit gebruikt op advies van de verloskundige,en je kunt het kopen bij de etos en reformhuis.
ook wel bij andere drogisterijen.
Succes,

monique[35/4]
 
Hoi!

Op advies van de verloskundige slik ik iedere dag vitamine B complex. Het smaakt heel erg vies, maar het helpt wel.
Als zwangere is dit een van de weinige vitamines die je in preparaatvorm mag nemen.
Succes

Groetjes
 

Hey hoi

Ik zelf heb ook al een tijdje last van lusteloosheid, ben vaak moe en erg hangerig, heb nergens zin in.
Ik bleek een ijzertekort te hebben en ben nu aan de floradix, het is niet erg lekker ( zeg maar gerust smerig hihi) maar het helpt wel en het helpt ook je weerstand een beetje op te krikken.
Ik weet niet hoe lang je zwanger bent maar ik zit nu zelf in de laatse loodjes en ik wil zelf wel een beetje uitgerust en fit zijn als ik strax moet bevallen!
ik zou zeggen, probeer het eens, en anders overleg even met je vk!
succes!

liefs sarah 32w6d zwanger van 1e kindje
 
Terug
Bovenaan