Moe misselijk, wel symtonen geen symtonen pffff

Hoi lady's,

Doodmoe zit ik dit te typen. Ondertussen denkend aan vrijdag. Dan heb ik de termijn echo! Eindelijk was is niet onzeker, tot ik van de week dat roze verlies had. Ook deden mn borsten ineens 2 dagen amper zeer bijna weg en superrzacht dat ze waren. Moe word je ervan. Toch best vaak misselijk en nu gewooon dooddddmoe joh. Pffffff ff zeuren haha.En als je zo leest best veel symtonen en dan nog onzeker zijn. Stom stom stom, je haalt de gekste dingen in je kop. Denk als het mis was moest dat allemaal toch weg zijn? Ach ja kijk uit naar vrijdag. Ik heb et weer even lekker van me afgezet!

Groetjess mamaa29

thnx meid!

Heb jij ondertussen je ei al gespot! Hoop dat ze raak gezwommen hebben. Gun het jou zo erg he. Lijk me ook erg moeilijk om toe te kijken dat anderen zwanger zijn. Gelukkig weet je dat het op de natuurlijke manier ook kan dus er zit zeker een licht punt! Hopen dat ze nu echt nog raak zwemmen en blijven plakken! Meid jij komt er vast en zeker ook.

Groetjes mamaa29

Hoi, ik begrijp dat het allemaal misschien nog niet zichtbaar is maar er groeit een kleine uk in je buik, pas maar op die buik kan nog eens gaan groeien. En de kwaaltjes gaan dan helemaal weg. Succes vrijdag.

Hey!

Geen idee of ik mijn ei gehad heb.... Heb geen ovu testen ofzo gebruikt. Wel veel slijm gehad en wat buikpijn. Moet eerlijk zeggen dat het wel even lekker is dat ik nu niet weet wanneer mijn nod is geeft wat meer rust.

Heb zoiets van we klussen als we zin hebben en ik merk het vanzelf wel als ik weer zwanger ben hahah

Hou het er maar op dat eind volgende week mijn nod is dus ben benieuwd :)

Moeilijk ja ach moet zeggen dat is het met vlagen.... Vind het leuk om sommige te volgen dus lees toch altijd ff bij de mamaclubs.

Veel plezier woensdag!

Terug
Bovenaan