Moe moe en moe!

Jullie zien het al staan, maar ik ben echt ontzettend moe.
Ik slaap slecht omdat ik zo'n bekkenpijn heb dat ik niet weet hoe ik moet gaan liggen en ik moet er s'nachts wel paar keer uit op naar de wc te gaan.
En sinds deze week vind mijn dochter het ook leuk om de halve nacht wakker te zijn....
Overdag bij slapen zit er voor mij ook niet in omdat mijn man veel werkt, mijn vk heeft me al een paar keer duidelijk gemaakt da ik nu echt ook mijn rust moet nemen, maar met een peuter van 2 man die veel werkt en familie en vrienden minstens een uur van ons vandaan wonen is dat best lastig!!!

Wie heeft hier ook last van?
Zo dat moest ik kwijt!

Groetjes Chantal 18 wkn en 1 dag

hoi chantal,

gelukkig heb ik al heel snel in gegrepen bij me bekken,ik herkende het al heel snel.na 2x
liep optijd bij de fysio.
zij doet de oefeningen van cecil rost.
moet zeggen,ook gelijk halve dagen gaan werken dat het redelijk onder controle is alleen zodra je instort en ziek wordt beland het idd op je zwakke plek.
hou er rekening mee dat het alleen maar achteruit gaat,op knappen gebeurd niet,pas na je bevalling.
beetje negatief,maar doe alles in etappe.
hoe gaat het met je werk,ben je gestopt????
ik wil eerdaags ook gaan stoppen,om snelle achteruit gang te voorkomen.ik heb nog 2 kids te verzorgen.ik kan ook niet snel me kids onderbrengen.
me huishouden is om dood te schamen,maar jammer dan,vind het wel best.
ik heb bij me vorige zwangerschap de laatste weken erdoorheen moeten slepen.op me knieen gelegen of de verloskundige wilde strippen,maar mooi niet.ik was kapot op de dag van de bevalling.
ik kon niet meer,de verloskundige kwam bleek ik nog eens 5 cm te hebben na 45 min was ik bevallen.daarna storten ik in,kreeg koorts.
dus hou echt je rust hoe moeilijk het ook is,maar blijf ook in beweging.
week in bed doorgebracht,had de griep,maar deed me bekken niet goed,fysio heeft het weer los gekregen gelukkig.
heel veel sterkte.
gr marjan

Terug
Bovenaan