moe moe en moe

Hallo u allen,

Dit is de 1e keer dat ik iets schrijf op deze site. Voorheen was ik aanwezig op äls het langer duurt". Afgelopen dinsdag te horen gekregen dat alles goed gaat met 11 weken en 4 dagen. De einddatum is wat naar voren gehaald en is nu 11 februari geworden. Ik ben heel erg moe. Met mijn bloed is niets mis, dus dat kan het niet zijn, maar het liefst zou ik ieder moment van de dag liggen, met af en toe iets doen tussendoor. Zijn er meer mensen die dit herkennen en heeft er iemand tips?

liefs Henny

Ooh, ik ook! Ik ben vandaag ook 11 weken en 4 dagen en mijn man moest me vandaag wakker maken. Pff....
Beetje internet bekeken, maar eigenlijk staat overals dat je er lekker aan moet toegeven. Vanaf week 12 neemt ej HcG hormoon af en zou de moeheid minder moeten worden.

Groetjes Rianne

vervelend he?
Ik ben nu 13 weken zwanger en begin me nu iets fitter te voelen..Heb weer zin in dingen..En lig niet meer elke middag op de bank..Ik lig meestal wel rond 22.00/22.30 op bed tot een uur of 7.00, dan is zoonlief weer wakker..
Merk nu echt dat ik de ergste piek heb gehadm dus dames nog ff doorzetten!!

Hai Henny,

Allereerst fijn dat het goed is en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu bijna 13 weken en begin me inderdaad nu pas iets fitter te voelen. 1 Tip, neem lekker je rust. Voel je je moe? en je bent in de gelegenheid, lekker gaan liggen. Ookal slaap je niet echt, je lichaam rust en dat kan het wel gebruiken.
Lekker op tijd naar bed. Hoe vol meestal neemt het dus langzaam iets af!

Veel geluk!

Liefs Anne-Marie

hoi hoi,

nou heel herkenbaar hoor ben ook heel erg moe geweest, ben nu bijna 14 weken en heb nu s'morgens weer energie. s'avonds ben ik nog wel helemaal uitgeteld, lig dan ook al om 21.30 op bed....maar dat is gelukkig het enigste waar ik last van heb, mag dus niet klagen.....

Hai,

Erg herkenbaar ben nu 11 weken en 2 dagen en ben ook continue moe. Hopelijk word dat straks wat minder. Word 's ochtends al moe wakker, en als ik dan ff op de bank ga zitten val ik in slaap. Erg gezellig. Ik hoop dat dat straks wat minder word, kom nu echt nergens meer aan toe.

Groetjes Judith

Hey,

Ook hier heel herkenbaar.
Ik ben nu 13 weken en de moeheid gaat ietsje beter alleen kan ik niet lang in de stad lopen hooguit 10 min.
Bij mij zijn de banden erg gevoelig en mn rug het si gewricht.
Maar goed dit alles is voor een goed doel over een 6 tal maanden is onze kleine hummel er.

Groetjes Brenda

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag 12 weken. Ik ben sinds deze week weer gaan werken. Ik ben er 5 weken uit geweest, omdat ik zo erg last had van mijn zwangerschapskwalen.
Ik ben niet meer misselijk, minder hoofdpijn, maar moe ben ik nog wel.
Hoop dat het in de loop van deze week minder wordt met de moeheid aangezien ik nu 12 weken ben.
Maandag werkte ik voor het eerst en in mijn pauze ben ik gewoon lekker op de bank gaan liggen op mijn werk. Dat hielp wel een beetje.

Ik heb er af en toe nogsteeds last van dat ik moe wakker wordt.
Maar dames even doorzetten we moeten even door de eerste 3 maanden heen zo heb ik begrepen haha.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan