moe.........moe en nog eens moe

Ik ben op het moment zo verschrikkelijk moe en ik heb het gevoel dat het gewoon niet minder wordt.
Als de kindjes op bed liggen en ik hoef niet te werken dan verheug ik me opeen avondje tv kijken. Maar 9 van de 10 keer vallen me de ogen dicht en wordt ik een uur later wakker met een lam en ontevreden gevoel.
Ik baal er echt van.....................en nu weet ik wel dat we een heel heftig jaar achter de rug hebben en ik heb het gevoel dat nu het beter gaat met Jurgen ik het er een beetje aan krijg..............maar dan nog ik ben een jonge (nou ja) vrouw en geen ouwe doos.

Zo dat ben ik kwijt...............niet dat jullie er iets mee kunnen maar ja.
Liefs sandra

Hoi hoi, het komt me toch wel een beetje bekend voor! Ik ben ook zo vreselijk moe steeds. Soms kak ik 's middags al heel erg in als Jente slaapt maar meestal 's avonds!
Heb soms ook het idee dat ik René bijna niet zie want een film afkijken haal ik gewoon niet. Geef er soms maar gewoon aan toe en dan ga ik gewoon lekker vroeg naar bed. Helaas voel ik me 's ochtends net als 's avonds, heb nooit een lekker uitgeslapen gevoel.

Hi hi en nee, ik ben niet zwanger ofzo!

Ik zou er soms ook meer gewoon lekker aan toe geven! Het is inderdaad niet gek dat je je moe voelt, misschien komt alles er bij jou nu juist even uit omdat je je steeds staande hebt weten en moeten houden!

Groetjes Fenneke en Jente

volgens mij komen bij jou nu alle spanningen eruit van de afgelopen maanden. Dat is heel normaal. Geef er ook gewoon aan toe want anders heb je uiteindelijk jezelf er maar mee. Jij hebt wel in je eentje een gezin van eigenlijk 3 kinderen draaiende moeten houden. Ik zeg bewust 3 want ik kan me voorstellen dat Jurgen de afgelopen maanden erg weinig heeft bijgedragen en dat je hem moest aansporen om alle gewone dagelijkse dingen te doen. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. In elk geval een dikke knuffel en veel sterkte van deze kant af.

Annemieke

Hier ook herkenning.
's Avonds hoef je van mij niet veel meer te verwachten. Meestal ruim ik wat op en doe een wasje en strijk wat weg. Wanneer ik dan op de bank ga zitten duurt het niet lang of ik val in slaap.
Ach we zitten nu ook in de tropenjaren denk ik dan maar en jij hebt het al helemaal niet makkelijk gehad.

Dus, gewoon aan toe geven en ga lekker op tijd naar bed. Of ga i.p.v. op de bank zitten met de tv aan, in bed liggen met de tv aan. Wanneer je dan in slaap valt, lig je iig in bed.

Succes ennuh...welterusten.

Liefs Jeske
mv Ilse en Stan

Terug
Bovenaan