moe, moe en nog eens moe

Hoi meiden,

Ik ben de laatste paar dagen zooooo ontzettend moe!!!
Ik heb geen idee waar het vandaan komt. De nachten zijn redelijk. Ene nacht beter dan de andere en overdag slaap ik ook nog een uurtje als me zoontje zijn middagslaapje doet. 's Avonds ga ik meestal tegen 9 uur al op bed, omdat ik het dan gewoon niet meer vol hou met me bekken en rug en de moeheid.
Mijn ijzer is 2 weken terug nog geprikt en was 8.0. Dus dat was prima en mijn bloeddruk is ook iedere keer nog goed geweest en niet te laag. Morgen weer naar de vk toe en ga het daar ook zeker even melden, maar pffff waar komt die moeheid nou dan toch vandaan. Hormonen???? Ben bij de zwangerschap van me zoontje de hele zwangerschap moe geweest. En nu in het begin ook weer heel erg en daarna ging het stukken beter. Ik wil nog zoooo veel dingen doen, aar heb er gewoon de energie niet voor.
Nog meer meiden die zo ontzettend moe zijn??

Liefs marielle 33w1d

Ik herken het helemaal! Zelfs als ik een redelijke nacht heb gehad en nadat ik Delani na school heb gebracht weer terug mijn bed induik, blijf ik moe. Ik wil ook nog zoveel doen, maar heb of teveel pijn aan mn bekken of ben gewoon te moe. Ook mijn bloeddruk en hb zijn ook prima.

Volgend weekend gaat Delani logeren bij opa en oma en dan hoop ik met mijn man de laatste dingen te kunnen doen.

Succes ermee, GAAAAAP....

Liefs, Nicole 34+3

ik ben ook heel moe! als de kinderen hier in bed liggen ben ik mijn lijf zo zat en ben ik er zo moe van dat ik het liefst meteen naar bed ga. gisteravond om half tien het lampje uit gedaan. voel me nog niet helemaal top, kan ook erg chag zijn.

sterkte!

hier nog 1 die de gehele dag wel kan slapen.
als quinten er in ligt ga ik zelf ook even in bed of bank.
vind het allemaal wel best.

ga er nu ook in want voel de ribben alweer en krijg hoofdpijn.

liefs lenie34+6

Erg he? ik heb er ook zoveel last van,ik ben al moe als ik gedoucht heb!l
En dan ga ik s,middags liggen maar dan kan ik weer niet slapen,het is vreselijk ik kom ook niet aan m,n grote schoonmaak toe zo,dan maar na de bevalling aan de schoonmaak!
groetjes

Terug
Bovenaan