Moe moe en nog eens moe

Jenna slaapt lekker door 's nachts en is opzich een heel tevreden baby'tje waar je eigenlijk geen last van hebt... Dus zou je zeggen, dat je zonder die gebroken nachten zelf ook wel aardig op de been zou zijn.

Maar ik ben en blijf zo ontzettend moe... het liefst slaap ik alle slaapjes van Jenna ook mee maar dat kan helaas niet. Ik eet gezond ik slaap genoeg... Maar er zitten dagen tussen zoals vandaag, dat ik echt de hele dag wel zou kunnen slapen.

Zijn er meer mama's die hier last van hebben? Of hadden na een eerdere zwangerschap? Hoelang duurde dat voordat het bij jullie over was? hmmmzzz misschien dan toch maar weer 's bloed laten prikken

hee meid dat klinkt niet goed..
nou was ik een paar weken terug ook echt op en sliep echt hele de dag door... teminsten wat de klein toe liet... maar ik bleek later een onsteking aan mijn galblaas te hebben... die is nu verwijden en ik voel me super...

ik zou bloed laten prikken liever zeker voor het onzekere... als daar niks uit komt dan kan het gewoon vermoeidheid zijn... of zo...

hoop dat je snel weer er boven op ben... en neem voorlopig gewoon de rust...

Hier een mrt mama,

Het hoort een klein beetje bij het ontzwangeren! Maar misschien is bloedprikken geen slecht idee misschien heb je een ijzer of vitamine b12 tekort?

Wat vervelend voor je! Heb je al contact gehad met je huisarts inmiddels?
Natuurlijk ben je een tijd moe na de bevalling en bij de een zal het wel langer duren dan bij de ander, maar het moet ook niet te lang duren toch?
Ik heb wel gelezen dat het ongeveer 9 maanden duurd voor je lichaam weer hersteld is.
En het is hier ook wel een beetje de mentaliteit dat je een paar weken na de bevalling weer vanalles moet kunnen enzo. In scandinavische landen hebben ze gewoon een jaar zwangerschapsverlof!

De vermoeidheidsklachten zijn erg herkenbaar! De kindjes slapen nu door en ik krijg genoeg slaap, maar het helpt gewoon niet. Overdag slapen lukt me niet meer. Ik denk dat het er bij hoort. Overigens heb ik ook last van een ontsteking van het tandvlees waar ik binnenkort aan geholpen wordt.

Terug
Bovenaan